keskiviikko 5. toukokuuta 2010

Okei, Kaks juutalaista menee baariin ja... Mitä? Ai ei rasisti vitsejä blogissa.

"Rawr means i love you in dinosaur. "
"Ima dinosaur i rawr and stuff."
o_o People this doesnt make any sense! Its just as crazy as pokemons saying their name over and over again.

Rehellisesti, kuka oikeesti menee sanomaan jollekkin "Rawr means i love you in dinosaur.".
Mulle tulis parempi fiilis jos vaa sanoisit et "Hei, rakastan sua." tai "Moi, tykkään susta." Kai se tulis vähä yllätyksenä jos en tuntis sua, mut mukavempaa se olis kai. Molemmissa jäisin kyl vähä suu auki : O, ensimmäisessä vaa hämmästyksestä.
Enough of todays rant.
NOEI!
Puhutaan siitä et kuinka ihmiset tykkää ainaa sanoo eri kielillä rakastan sinua jollekkin. Esim jollekkin jota oikeesti rakastat, seukkaat sen kans. Mitä vaikeaa on sanoa Rakastan sinua? I love you, sillä ei oo samanlaista efektiä. Minun mielestä. Ehkä se on vaa helpompi aina kierrellä sanoja ja sit loppujen lopuks sanoo se eri kielellä. Tajuan se on söpöö, oo kawaii *w*, mutta jos meinaat sanoo päin naamaa Je t'aime toujours lyön vetoo että toinen osapuoli tulee kysymään "Anteeks mitä?" Ja silloi joutuu muutenki sanomaan että mitä se tarkottaa. Et sanokaa vaa suoraan. Sil on suurempi merkitys ku että sanoisi sen millään muulla kielellä kuin omalla rakkaalla suomen kielellä. Aamen vittu!

Ps Im not a patriot man.
Pss Kuitenki ihmiset tulee kusee mulle "Makkis sä käytät englantia sun tekstissäs koko ajan! ;_;
No se on mun juttu eikä kukaan pakottanu sua tätä lukee ? Eikä tästä tuu mitään lakipykälää että muilla kielellä ei saisi puhua. Tunteiden ilmaisu on mun mielest parempaa omalla kielellä.
Jotenka ole hiljaa nainen ja mee keittiöön tekee mulle voileipä! NYT

3 kommenttia:

  1. ja dinosaurukset on söpöi :c ja rawr on sulosta. koha sitä ei sano joku wnbscenekid :c

    VastaaPoista