tiistai 11. toukokuuta 2010

Roomalainen Kenraali: KOMPPANIA! NUMEROT! Vastaus: I , II, III, IV!

Tänään siis puhumme sienistä, ja juuri sopivasti olin ostanut Tarjoustalosta Muumit dvd jossa oli neljä jaksoa ja yksi niistä sattumoisin oli nimeltään "Tyrmääjäsienet." Tota, en tiedä mitenkä sienet ilmestyivät nuorison kasvavaan sanakulttuuriin mukaan. No tottakai siis kun päihteistä puhutaan niin sienet tulevat mukaan ja niitä on paridiosoitukkin hyvin paljon. Mutta mikä on sienen merkitys oikeasti luonnossa? Mitä sieni tarjoaa meille ja myös pari herkkureseptiä teille pikkukokeille siellä kotona.
”1. Opettele tuntemaan myrkkysienet 2. Syö vain sieniä jotka tunnet...
~Sienikirjan aloittelijan opas.
”Sienet kasvavat kosteissa paikoissa, ja siksi ne näyttävät sateenvarjoilta.
~Tuntemattoman lapsen suusta.
”Tuntuupa kertakaikkisen hupsulta.”
~Satunnainen sienestäjä
”Mamma mia! Tuntuupa kivalta! Ja olen selvästi kaksi kertaa isompi kuin äsken! VAU! Taidanpa mennä haastamaan riitaa Bowserin kanssa. JAHUU! Pikkumieskin innostui! Täältä tullaan, Peach!”
~Mario yhden taikasienen jälkeen
"Minä pidän sienistä. Isoista ja pienistä. Maku tuo huumaava ajatustoiminnan lamauttava. Ei tainnutkaan olla herkkusieni."
- Muuan tuntematon runoilija IRC-Galleriasta.


Nääh. Tässä vaa puhutaan randomisti sienistä ja mun yleinen mielipide niistä.
Okei First of all herkkusienet oon pahoillani, mut ne maistuu kuivalta nahkalta. Kuin jotain ihoa jyystäisi. Yuk.
Muutenkin sienet ovat jänniä "otuksia" jos niitä voi kutsua nehä on Loinen. Juu u päivän sana Loinen.Asiasta toiseen. Tein vähä taustatyötä ja löysin tälläistä tietoa.
Sieni on myös nettisivusto joka on omistettu random paskalle!
Sieni.us
Ja nyt ihmetellään sitä että miten kaikki jaksavat käyttää sitä sieni sanaa jokasessa asiassa. Se voi olla ihan hauskaa pari kertaa, mut pliis pliis pliis. Se alkaa käydä jo välillä vähän vanhaks. En sano tätä vaan yhdelle henkilölle, vaan koko INTERNETILLE! Sienet alkaa käydä vähä vanhaks. Ellei se oo Mario juttu ni sitte se ei oo vanha, no seki kyl käy vähän mut silti internet, sä alat käydä vähä kuivaks.
Päivän neuvo, Löytäkää inspiraationne ja jos teette flash animaatioita tai youtube videoita ni ei vittu jos mä löydän yhenki sieni vitsin sieltä ni mä vannon että mä persoonallisesti tuun teijän ovelle ja lyön sun esikoista lastasi!
Murr.
Peace out ;) Läppä sienet on kivoi mut rajottakaa silti vähän.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti