keskiviikko 25. elokuuta 2010

All I ever wanted was to view paradise.

Neiti V:eelle <3

Tylsyys räjähti minussa samalla tavalla kuin sukkahiki räjähtäisi kun sytyttäisi tulitikun juuri kun joku oli ottanut 2 vuoden vanhat niken Kiinassa pakkotyöllä tehdyt lenkkarinsa jalasta pois jossa on puhki kuluneet kengännauhat jota koira on käyttänyt purulelulaan yksinäisinä lauantai iltoina kun kyseisellä henkilöllä ei ole muuta elämää kuin haaveilla joskus pääsevänsä Hollywoodin ja silti masturboivansa Marilyn Monroen kuvalle jolle hän on masturboinut jo 3 kuukautta, sama vanha ryppyinen kuva silti sperman peitossa..... Mitä?

Niin juu. Tylsää. Tässä siis 50 faktaa minusta.

1. En katso tällä hetkellä Big Brotheria, enkä varmaan jaksa seurata sitä jotenka älkää puhuko minulle siitä ellen itse mainitse sitä.
2. Musiikki on minulle hyvin tärkeää. HYVIN TÄRKEÄÄ
3. En voisi elää ilman sitä.
4. Otan mp3 aina kaikkialle. Suihkuun, haetasseni postia ja aina kun menen ulos!
5. Mulla on Xbox 360 ja Wii
6. Kiroilen paljon kun pelaan.
7. Käytän liikaa "Vittu" sanaa ja yritän lopettaa sen käytön.
8. Katsoin yläasteella paljon Disney Channelia.
9. Vaikka tykkään musiikista en tykkää käydä keikoilla.
10. Olen elokuva friikki. Ja puhun niistä yleensä ihan liikaa.
11. Haluaisin joskus tehdä oman elokuvan. (Toivottavasti lukiossa)
12. Mun lempinäyttelijä yksi niistä siis on Bela Lugosi.
13. Vaikka kuinka paljon kaikki vihaavat Edward D. Junioria niin minä en. Minä rakastan häntä.
14. Siitä puheenollen Top 5 miestä jonka kanssa harrastaisin seksiä. Eli top 5 gay list. 5. Ron Jeremy 4. Mark Hoppus (Blink 182 basisti ;)) ) 3. Mitch Lurker (tatuoinnit on seksikkäitä) 2. David Hasselhoff  1. Tim Burton
15. En oo ikinä ollu sirkuksessa. En koskaan.
16. Viihdyn usein yksin.
17. Näin paljon painajaisia yläasteen aikana joista kirjoitin gallerian blogiini.
18. En oo koskaan koskettanut hevosta, lehmää, lammasta jne muita eläimiä.... En silläkään tavalla mutta en ole myöskään silittänyt.. Antaa olla.
19. Mulla on MELKEIN kaikki Tim Burtonin leffat.
20. Joskus tuntuu että mun kaverit on enemmän perhettä ku mun oikea perhe.
21. Siitä puheenollen, mua harmittaa etten koskaan saanut kunnon kontaktia mun veljeen.
22. Jopa miehet itkevät, minäkin, silloinkun on syy.
23. Pasianssi on yliarvostettua mielestäni!
24. Mulla on haaveita mutta tuskin monet niistä eivät toteudu.
25. Haluan Benji hypätä! HALUAN! HALUAN!
26. Haluan laskuvarjohypätä! HALUAN! HALUAN!
27. En seuraa niinkään muotia vaan ostan vaatteita joista itse tykkään. Plus haluan erottua joukosta.
28. Mietin usein menneitä.
29. Syksy ja talvi ovat parhaimpia vuodenaikoja!
30. En koskaan unohda exiäni ja pikkuasiat muistuttavat niistä jokapäivä.
31. Mua nykyään inhottaa katsoo elokuvia kun niissä on aina joku pari.
32. Mietin rakkautta.
33. Mun on helppo avautua ihmiselle mutta joskus taas ei. Ja mietin välillä onko se hyvä idea avautua aina?
34. Kauhuleffat ovat parhaita.
35. Haluaisin vielä ehkä laulaa esiintyä sillä tavalla millä itse nautin siitä. (Huuto musiikkia)
36. Haluaisin olla vielä lapsi.
37. Haluan lapsia mutta pelkään silti tulevaisuutta.
38. Pelkään avioliittoa.
39. Yritän tehdä omia t-paitojani (parhaani mukaan)
40. En enää pidä irc gallerian tunnuksestani. Pidän sitä lapsellisena vaikka itse olen vielä sellainen.
41. Maailman parasta aikaa on se että on ihmisten kanssa jotka ymmärtävät huumorintajuani ja vitsejä.
42. Mietin joskus uraa koomikkona mutta on vaikea keksiä omia vitsejä tai tarinoita.
43. Ihmiset sanovat mua empaattiseksi.
44. Olen sipuli. Minut voi kuoria jotta pääsisi sisimpään mutta siinä menee kauan.
45. En uskalla välillä sanoa ihmisille asioita suoraan.
46. Inhoan kun ihmiset kysyvät "Miksi?" Siis tietyissä tilanteissa! En aina.
47. Tällä hetkellä olo on hyvin ahdistunut ja vähän yksinäinen
48. En ole juonut kertaakaan. Maistanut olen alkoholia, mutta en ole juonut enemää kuin puoli lasillista.
49. Opri, Petra, Jasmina, Iiris, Sonja M, Aino, Sonja. Ihmisiä joita en unohda.
50. Olen pervo.
PLUS
51. Inhoan sitä kun sydän särkyy.
PLUSPLUS
52. Jos kuolisin mun vikat 3 sanaa olis "Noh, nyt harmittaa."


Jos jaksoit lukea ne kaikki onnittelut tuhlasit juuri 5-10 minuuttia elämästäsi tutustuaksesi minun elämääni!

PALKINTOSI ! RANDOM KUVA!

http://thisisthestoryof.files.wordpress.com/2010/02/awkward-horse.jpg
....................................................

5 kommenttia:

  1. tulin tästä surulliseksi vaikka en tiedä miksi. ._.

    VastaaPoista
  2. "40. En enää pidä irc gallerian tunnuksestani. Pidän sitä lapsellisena vaikka itse olen vielä sellainen." mulla sama juttu :o
    ja sun top5 gay lista yllätti. ja järkytyinkin hieman.
    ja iha jees ku et ees kysyny lupaa ku lisäsit mun kuvan tähä loppuun 8<<< ja viel ton missä mul on vaa supermiespöksyt.......... nyt kaikki tietää mun salaisuuden >8(( screw you hippie.

    t. minä, hanna 8'(

    VastaaPoista
  3. 44. Olen sipuli. Minut voi kuoria jotta pääsisi sisimpään mutta siinä menee kauan.

    :---------------) ♥ saatat_tietää_kuka :o !

    VastaaPoista
  4. Awwasin ku luin tätä :3

    Toisaalta hajosin, järkytyin ja jotain ku luin top 5 gaylistin...

    Ja ois kiva nähä. En vaan ikinä eksy nii etelää. Jos Turussa kävisit joskus, samaan aikaa ku mää. Siellä mää eniten hengaan, tän pohjolan jälkee 8o

    VastaaPoista
  5. tosta top gay listin 3. kohdasta vaa tuli mielee, et oon samaa mieltä, tatuoinnit on ihanii ja niin on lävistyksetkin, oikeesti kuolaan niit 8D
    t: ♥

    VastaaPoista