keskiviikko 29. syyskuuta 2010

Naura, hymyile tai iloitse jonkun puolesta, sillä joku muu itkee puolestasi tällä hetkellä.

Olen nykyää huomannu et oon kiinnostunut yhä enemmän ja enemmän aforismista. Se on jotenki jännä ja mielenkiintoinen asia. Mietelmä, lause tai tiivistelmä muodostettu ajatus. Ne on humoristisia tai elämää pohtivia. Ja ne on just täydellisiä mulle. Ajattelin et vois täs joku päivä itekki koettaa saada omia mietelauseita kirjoteltua.
On vaikeaa elää, mutta on helppo kuolla
Se oli ehkä masentava mutta se on totta.
Lisää aforismista vai? Jos haluatte jotakin mistä yleensä saan piristystä niin menkääpä tänne
http://www.mankeli.com/aforismit/
Sieltä löytyy erilaisia lausahduksia teille filosofisesti tiedonjanoaville ihmisille.

Mulla on jotenki semmonen fiilis et koko maailma on jotaki ihan muuta mitä se on, mutta tällä kertaa ihmiset mulla ei oo itselläni selitystä tai käsistystä minkälainen se olisi. Tämä ei ole sellainen että mä taas tajusin jotai elämästä, tällä kertaa mä en oikeesti tiedä. Tiedän vaa sen kuinka ihminen ärsyttää mua. Sillä tavalla koska kun ollaan nuoria, halutaan olla jotakin suurta. Kun ollaan teinejä halutaan päästä yläasteelta pois ja lukioon ja halutaan päästä töihin tai yliopistoon. Kun ollaa yliopistossa valmistaudutaan ja ollaan töissä, kun olet töissä ei voi ajatella muutakuin että olisi jo eläkkeellä. Ja kun on eläkkeellä ei voi kuvitella mitään muuta kuin että olisipa taas nuori!
Elämä on sellaista. Ei ole olemassa onneksi rewind nappulaa. Miksi onneksi? En tiedä, vaisto vain kertoo mulle sen et parempi ilman sitä. Mielummin record • ja muisteltuaan tarpeeksi †

http://brokensidewalk.com/wp-content/uploads/2009/08/highway_knot_01.jpg

Musta tulee vielä antropologi
Pieni poika jolla on ritsa takataskussa©

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti