keskiviikko 13. lokakuuta 2010

The smell of innocence and cotton candy!

Aloin tänää vaa ajatella lapsuutta ja kaikenlaista mitä olis ollu kiva tehdä.

Unohdettuja unelmia.
Mua tosiaan häiritse se kuinka mä en koskaan käynyt pienenä sirkuksessa. Mä haluisin käydä sellasessa ja en "normi" sirkuksessa vaan ihan siis karnivaaleissa! Miksei Suomessa koskaa oon karnivaaleja? No onhan meillä tivoli mut se ei oo läheskään sama asia. Ei lähellekkään sama asia

http://www.celebrations.com/img-upload/15/1342/Vintage%20carnival%20poster.jpg

Voisinpa oikeesti haistaa hattaran ja kuulea lasten kiljumisen ku ne huutaa pää punaisina vuoristoradassa.
Voisinpa syödä taas sitä roskaruokaa huolehtimatta siitä mitä se sisältää. Huolehtimatta että se menisi reisiin.
Voisinpa tavata ystävällisen klovnin puujaloissa joka lahjoittaisi mulle ilmapallon. Voisinpa nähdä lapsen joka itkisi koska hänen pallonsa karkasi taivaisiin ja yhä ylemmäs ja ylemmäs taivaisiin suureen kysymerkin luo.
?
Antaisinpa oman ilmapalloni hänelle vain saadakseni kiitokseksi hymyn ja riemun
Voisinpa koskettaa taivasta maailmanpyörästä ja tuntea olevani ylhäällä
Voisinpa napata tähden taskuun
Voisinpa kävellä huoletta karnevaalin "kaduilla" ja kylpeä valossa.
Olisipa minulla seurassa se yksi jota voisi katsoa ja sitten hymyillä
Pitää kädestä kiinni eikä koskaan päästä irti tänä maagisena iltana
kun palaisin menneisyyten
Oi olisipa aika vielä silloinkuin kun olin nuori ja ainoa tulevaisuus mitä saisin tietää
olisi 25 senttiä laitettu ennustajan koppiin:
???
Tulevaisuus on se kysymysmerkki
http://mlm.business-opportunities.biz/wp-content/uploads/2007/10/carnival.jpg

2 kommenttia:

  1. Mää tykkään iha hirveesti tästä sun kirjotustyylistä 8) Ärrinmurrinpurrin halaan sua virtuaalisesti

    VastaaPoista
  2. "Olisipa minulla seurassa se yksi jota voisi katsoa ja sitten hymyillä
    Pitää kädestä kiinni eikä koskaan päästä irti tänä maagisena iltana"

    Aaaaa. tälläistä lisääääää-ää. tykkäsin. <3

    VastaaPoista