lauantai 13. marraskuuta 2010

I like this part right here

http://4.bp.blogspot.com/_8g22ch-M3qk/TCtSll08yxI/AAAAAAAAANc/gGN6LGx1XiM/s320/brainwash.jpg
"Whose on the door?"
"Oh, its just brainwash."

Hei, nyt ei ole keskiviikko mutta minkäs sille voi?
On ollut kiireitä you know?
Mutta olen taas täällä
Missed me?
En kyl usko.

Nojaa mut asiaan, tiedän ettei keskiviikkona tullut tekstiä mutta monet teistä ei varmaa niinkää välittäny siitä? Mutta tässä on nyt vähän myöhemmin tämmöinen teksti. Puhun tässä unista. Jep.

Mä rakastan nukkumista, halusin vaa sanoo sen tähän alkuun. Mä oikeesti rakastan nukkumista. Se on vaa kivaa. En osaa selittää sitä muuten. On vaikeeta nousta aamusin kouluun ja sitten taas viikonloppusin kun nukkuu pitkään niin se on mahtavaa! Paitsi mua aina alkaa ärsyttää kun herään tosi myöhään. Blaa blaa blaa.
Unet antaa meille mahdollisuuden nähä "oikean" maailman, se on mun mielipide. Tämä mitä me nyt näemme on vain meidän aivomme jotka heijastavat sen mitä me haluamme. Tämä tietokone ei oikeasti ole olemassa mutta alitajuntani antaa minulle sen tiedon että siinä on jotakin joka muodostaa tietokoneen. Kun me nukumme aivot lepäävät ja me saamme nähdä mitä maailmankaikkeus sisältää. Syvällistä?
Mutta entäs painajaiset? Ovatko ne oikeata maailmaa. Mulla on siihen selitys, veikkaan että painajaiset ovat aivojemme mielikuvituksen tuotetta. Kun nukahdat niin aivosi lepäävät mutta jokin osa niistä ei aina saata lepää. Se jokin osa sisältää kaiken. Muistot, pelot, ahdistukset, unelmat. Ja joskus se sekin "nukahtaa" ja päästää kaiken valloilleen liikkumaan vapaasti. Ja joskus ne pelot ja ahdistukset tulevat ja sen takia näet painajaisia (Huom tämä on vain teoria/tarina/psykofilofiaa ja minun mielipiteeni)

Uni on myös monesti verrattu kuolemaan. Ja se ei ihmetytä minua. Kun kuolemme niin keho luovuttaa ja sulkee silmänsä. Kun synnyimme meidän silmät olivat kiinni myös. Me nukumme kunnes heräämme ja sitten palaamme takaisin nukkumaan. Jotenki kuoleminen nukkuessa ei tunnu niin kauhealta ja kivukkaalta kuin mikä tahansa muu. Se vain tarkoittaa että jatkat pitempään unia kuin odotit.

Sleep well ja älkää kuolko<3

Ps Blandia tekstiä eikö?

1 kommentti:

  1. omonom, oli ikävä ;o ja öö, nään paljon painajaisii, nii mun aivot nukkuu paljon : )))

    VastaaPoista