perjantai 28. tammikuuta 2011

Congratulations! You have no life at all.

Se on täällä vihdoinkin! Mun iha eka lifestyleblogipostaus!

Indeed
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Koska oli tylsää. .



Lumenpuhallus fail
Omnom<3





 
Vinkkuu! ! . . No ei sitte.


R.I.P leffaliput kaks vuotta vanhoi


 Psst kahvi on hyvää!
 Siel on keskellä heppu.
 Ei tarttenu sutata ku liikahdin ite vahingos

 angst


Ohai!
Tää päivä ei alkanu mitenkää parhaasti ku nukuin vahingossa pommiin ja myöhästyin junasta ja sit sen takia matikan tunnilta. No ei se mitä! Oli muutenki kolme tuntia hyppäreitä ja sit sen jälkeeki vaa 2 tuntii kouluu.
Aamupala oli Mcdonaldsin kuuluisa "the juusto" ja sit jotai ruisleipääki joka tais olla pilalla kyl. Ja ei jumalauta ku oli paha olo tos päivällä . Se meni ohi. Kiitos Samin. Sen takia koska se tuli mun kanssa postiin ja sinne meni mun vikat rahat ku tilasin Pulp Fictionin.
Tiedän et noi kuvat on tosi amatöörimäisiä koska mä olen amatööri.
Mutta on se ihme mitä kaikkea tolla valotuksella saa aikaan varsinki pelkällä taskulampulla.
Ps en tee tälläsii varmaa enää ikinä XD

Ei helvetti minkä menin tekeekkää. . . .


3 kommenttia:

  1. ♥ pus muru :3 ootko sä muuten tehny niitä paitoja :oo ku puhuttiin silloon joskus! sun piirtämät kuvat on nii kovi 8----)

    VastaaPoista
  2. Ömmmmm en oo viel : D
    oon unohtanu niitä xD
    mut hyvä ku muistutit ni tota nyt mulla onki tekemistä!

    VastaaPoista