keskiviikko 16. helmikuuta 2011

Blogging = Internet diary, and theres no of way hiding it from anyone.

Mulla ei täl hetkel oo hajuukaa mistä mä kirjottaisin. Hei keksin!


Mitä jos pohtii parasta hetkeä elämässänsä?
Tästä tulee varmaan aika lyhyt, mutta kukaan ei kuitenkaan välitä.



Se on ainakin mulla niin että mä en pysty määrittelemään jotain hetkeä mikä olisi ollut mulle paras mun elämässäni. En tiiä onkohan se monelle muullekkin ihmiselle kauhean vaikeaa? Joillakin se tulee vaan luonnostaan.
"Mun lempihetki on se ku me saatii meijän koiranpentu Reksu!"
"Mun lempihetkeni on se kuin ensimmäistä kertaa suutelin."
"Mun lempihetki elämässäni oli se kun tajusin ettei tartte käydä enää koulua."
Se vähän riippuu tietenkin ihmisestä mikä sen lempihetki on.

Noista mä voin kertoa että kun me hankittiin meidän koirat (australianterrierit) niin mä en muista siitä mitään muutakuin että ne oli tosi pieniä. Ainakin sillonku käytii valitsee meijä vanhempi koira Vinkku.
Oi ku ne oli sulosia ja yks niistä kusi mun päälle :).
Pointti oli siis se että en muista meidän koiriemme pentuajoista paljon yhtään mitään jotenka en voi pitää sitä lempihetkenäni.

No mun koulut eivät ole vielä loppuneet, mutta luulen että ku koulut loppuu ja oon töissä ni toivon et olisin taas lapsi. . Älkää kattoko mua kyl teki ajattelette sitte sitä!


Mun ensisuudelma? Öö vau :D. Siis että tota nyt tuskin haittaa että jos mainitsen vielä nimeltä että mun ensisuudelmani oli myös ensimmäisen tyttöystäväni Oprin kanssa ja se tapahtui ei niinkään niin ihmeellisesti vaan Rantapuistossa talvella niitten ihme katosten alla. Oltii just puhuttu tosta kyylämummoista ja siitä kuinka ne luuli et Opri on mun sisko. . Ja sitten tokaisin sille kysymyksen että onko se ennen pussanut ketää ja se vastas naurulla et viimeks ku silt kysyttiin sitä ni se lähti juoksee karkuu x). (Anteeks jos luet tätä :D) ja sitten sanoin et se on ihan helppoa ja kivaa ja ois kivaa tehä se sen kanssa. Jotenka Opri lopulta suostu siihen ja sulki silmänsä ja annoin sille suukon. Sen jälkee se pussailu, suutelu oli iha sujuvaa eikä jännitetty niin paljoa enää.

Hush little baby dont you cry
http://www.firstscience.com/home/images/legacygallery/life_8weeks.jpg

1 kommentti:

  1. Annoin kyyneleen, koska sun pussailutarinat herkisti mua niin paljon. ); Voi niitä aikoja.

    T. Maizou

    VastaaPoista