perjantai 11. maaliskuuta 2011

Le Spectacle De Minuit!

No mutta oikein hyvää iltaa teille. Sillä kirjotan tätä illalla.
Mut jos luette tätä päivällä niin hyvää päivää.
Mutta entäs jos luette tätä iltapäivällä. Hyvää iltapäivää
Jos luette aamulla. .
Kompromissi = Moi : )

Olen tällä hetkellä todella iloinen ja mulla on hyvä fiilis. Paitsi ellei oteta huomioon sitä että olen kipeä. Flunssainen fiilis vie miehestä mehut.
Olen siis iloinen koska mun blogillani on nykyää 32 lukijaa
VALMISTAUTUKAA ZOMG ILMEESEEN!

Kiitos teille ! Vautsi 8 D oikeesti. .
Ja muutenkin viimesin tekstini
"Muistoja Makkiksen kanssa"
(Hyh vihaan tota nimeä)
Se oli nähtävästi todella suosittu teidän ihmisten keskuudessamme ja ihanaa että tykkäsitte!
Tykkäsin itsekkin kirjottaa sitä todella paljon : )
Tulevaisuudessa lisää sellaisia sillä näitä riittää.

Päästään päivän tekstiin.
En muista oonko koskaan kertonut tätä kenellekkään mutta mun hartain toive minkä eteen tekisin varmaan mitä tahansa!
Melkein mitä tahansa
Voisinpa saada kyvyn teleportata mihin tahansa milloin vain. Jos kukaan teistä on nähnyt elokuvan Jumper? Niin tiedätte mitä tarkoitan.
Kyky teleportata minne vain, milloin vain
Tämän ajatuksen sain kerran kun juttelin *insert name here* kanssa johon ihastuin. Ongelma oli vain se että hän asui liian kaukana ja puhuimme paljon siitä mitä kaikkea tekisimme jos tulisin käymään siellä.
Joka kerta kun ajattelen sitä muutenkin niin tulen hyvälle fiilikselle. Haave että voin mennä mihin vain tuo minulle hyviä viboja. : 3 moi.
Tuskin tämä on teille niin suuri asia, mutta minulle se vain on!
Minulla on liikaa ystäviä tai tunnen liikaa ihmisiä jotka asuvat liian kaukana siellä missä minä olen.
Ja mulla on muutenkin aina fiilis että en halua olla täällä. Olen aina muutenkin tyyppi joka haluaa nähdä maailmaa.
Vaikka mulla on huonoja muistoja etelänmatkoistani.. . . Hehe ;)
Mutta tällä tavalla voisin olla vaikka esim päivän Ruotsissa, sitten kotiin nukkumaan. Seuraava päivä Espanjassa. Ja seuraava päivä Rooman raunioilla. Jne jne tajuatteko?

Jos TE keksitte jonkun paremman toiveen tai supersankari voiman.
Niin jättäkää se jonnekkin minun kommenttilootaan.
Tai sitten pidätte sen tiedon itsellänne
Bye friikit


2 kommenttia:

  1. nauran tolla peter parkerin kuvalle XDDD vittu.
    "6 kommenttia --> boneri" XDD mut toi ilme on kyl paras ♥

    VastaaPoista