keskiviikko 9. maaliskuuta 2011

Mitä enemmän tiedät minusta, sen parempi part 2

William Shakespeare sanoi kerran näin
"Past hope, past cure, past help"

Kuulostipa kauhean tylsältä otsikolta, mutta ei voi mitään jos ei keksi parempaakaan.
En tiedä teenkö tästä sellaista "uutta segmenttiä" blogiini.
Koska musta tuntuu että mun muistot loppuvat kesken ja joskus en vain muista mitään.
Anyways

Yksi asia mikä minua hämärtää liittyy paljonkin päiväkoti aikoihini ja kun olin sellaisella paikassa kuin Loutin päiväkoti tai jotain miksi ikinä sitä kutsuttiinkaan. Loutissa kuitenkin.
En muista tapahtuiko tämä siellä, mutta monet teistä varmaan tietävät tai ovat huomanneet että meikäläisellä on arpi otsassa ja se ei ole salaisuus että miten sen olen saanut.
Eikä se ole mikään kauhea urotyö myöskään.
Siis muistaakseni olin Loutissa ja olin pukeutunut Batman asuuni (grr tiedän) ja sitten olin saanut päähäni hyppiä sohvalla ja sitten onnistuinkin hyppämään siitä sohvalta suoraan patteria päin.
Lopputulos oli että otsassani oli 5 tikkiä ja ikuinen muisto.


Hmm mitäs muuta.
Joskus myös aikoja sitten kun olin noin 12 vuotias ehkä nuorempi? Teimme isoveljeni kanssa omia wrestling paini videoita ja koska broidini on konenero niin hän myös teki montagen kaikesta liikkeistä mitä teimme.
Se oli siistiä. HUOM eikä meillä ollut koskaan käsikirjoitusta vaan heitimme aina lennosta kaiken ja kerran jopa kasasimme paljon patjoja ja teimme 3 minuuttisen painivideon, kun siis ennen teimme pelkkiä klippejä jostain liikkeistä. En tiedä oletteko te painifaneja tai jotain? Onko kukaan ennen katsonut edes Smackdownia teistä? Kukaanko? Ei sitten.
Mutta tarinalla on hassu lopetus kuitenkin. Suurin syy miksi emme enää tehneet videoita
OLI SE ETTÄ
kerran isoveljeni sai brilliantin idean ja sanoi että hän halusi tehdä minulle kuuluisan F-5 painiliikkeen siskoni säkkituoliin. Ajattelimme että kun se oli pehmeä niin se toimisi patjana kun emme jaksaisi hakea niitä. .
Jotenka isoveljeni nosti minut harteillansa ja pudotti minut säkkituolille
KABOOM
Säkkituoli poksahti ja kaikki ne sisällä olleet pienet pehmeät pallot eli "sisälmykset" levisivät kaikkialle siskoni huonetta.
Luonnollisesti siivosimme kaikki hänen sänkynsä alle ja lähdimme karkuun omaan huoneisiimme.
Ketään ei ollut siis talossa muutakuin me.


Okei vielä yksi.
Tässä tarinassa on minä ja ystäväni entiedähaluaakoettäsanonhänenoikeannimensäjotenka, Siiri.
Ja minä ja ystävämme Siiri olimme juuri stadissa ja kierrelleet kauppoja ja hän oli juuri kärsinyt hikisen puolituntisen kanssani Backstreet kaupassa jossa oli kuuma ja koska oli kesä. Ja kaupassa oli vain yksi tuuletin.
No mutta pääpointti oli että Siiri kesti kanssani vaikka sovittelinkin erilaisia housuja suht kauan siellä kaupassa.
Ja sitten koska minä olin todella innostunut näistä housuistani niin päätimme mennä Kampin 1 kerroksen invalidi vessaan koska se oli auki ja muuten olisimme tarvinneet rahaa siihen. Tai en muista laittoiko Siiri siihen rahaa. . . .
Noh menimme sinne invalidi vessaan vaihtamaan kuteitamme. Ja sitten siinä kun Siiri vaihtoi vaatteita koska oli ostanu jotain tai muuten vain vaihtoi vaatteita? Ja minä hänen takanaan vaihdoin housujani, näin katosta roikkuvan merkillisen narun.
Minulle tuli mieleen siitä valokatkaisija, semmoinen josta pitää vetää, sellainen vanhanaikainen.
Vedin siitä.
Ja samalla hälytin alkaa soimaan ja siinä vaiheessa minä ja Siiri juoksemme housut kintuissa ulos sieltä invalidi vessasta ja sattuupa sopivasti että siellä oven takana onkin suuri yleisö odottamassa pääsyä vessaan.
Eihän se näytä yhtään epäilyttävältä että kaksi teiniä juoksee invalidi vessasta housut kintuissa hälyttiminen soidessa?
Ei. . .


Kommentoikaa tai jättäkää jonkinlainen mielipide jos haluatte lisää tälläistä
ja taas kerran
Hyvää jatkoa teille friikit

6 kommenttia:

  1. haha, olin kuullu kaikki muut paitsi ton keskimmäisen, mut on sulla kyllä hauska elämä (; ♥ lisää tälläsii, mua ainaki nauratti!

    VastaaPoista
  2. F-5 säkkituolin päälle oli varmaan aika eeppinen momentti :D

    T. Misoliini

    VastaaPoista
  3. XD voin niiin kuvitella ton viimesen tilanteen....
    ootko muuten tehny noi kuvat ihan itse? :'--------D

    VastaaPoista
  4. lisää tällasii =) näille o hauska naureskella.
    Itellekki sattunu samallatavalla ton invalidivessan narun kanssa.. ei kyl paljoo sillon naurattanu :D:D:

    VastaaPoista
  5. voi kilinvittu kuka käski vetämään siitä narusta 8DDDDDDD

    VastaaPoista