tiistai 15. maaliskuuta 2011

Mitä enemmän tiedät minusta, sen parempi part 3

Koska se tykkäsitte niin paljon niin tässä taas lisää



Höm höm mistäs tänään puhuisin.
Jotkut teistä ehkä tietävät että meikäläinen harrasti 6 vuotta skidinä jalkapalloa, eli 6-13 vuodet harrastin futista.
Ja totta puhuen olin todella surkea ja ensimmäiset kaksi vuotta olin todella innostunut siitä ja loput neljä mä vaan valitin faijalle että se antais mun lopettaa futiksen koska en enää tykännyt siitä ja olin todella huono siinä.
En ole siis maailman surkeinkaan jalkapallossa! Jos annat minulle pallon niin pystyn pomputtelemaan sitä ainakin kaksi kertaa. Tai jos laitat minut kentälle niin yritän parhaani, mutta suuri heikkouteni on se etten osaa käyttää oikeaa jalkaani futaamiseen ollenkaan.
Anygays!
Tämä tietty tapahtuma sijouttuu joskus aikoja sitten tapahtuneessa turnauksessa Fortum hallilla.
Muistan ettei se ollut mikään paras turnaus meidän tiimille.
Mutta siis pelasimme jotain tiimiä vastaan, en muista sen nimeä saattoi olla TUPS?
Tuusulan palloseura you know fool?
Ja sitten tapahtuipa hassusti niin että oli peliä oli mennyt reilut 10 minuuttia ja sitten katsoin ylös
Ja pallo tipahti jalkojeni juureen
Se pomppasi maasta ja pysäytin sen suurella mahallani (koska olin läski)
Samalla huomasin kuinka yksi vastajoukkueen pelaaja juoksi minua kohti ja oli todella lähellä minua.
Muistan hänet. Hän oli turkkilainen. (En yleistä tai ole rasisti)
Hän pääsi pallolle ja potkaisi sitä.
Hän laukaisi pallon ja se osui minua kiveksiin. Pallo siis.
Tunsin kuinka sata miljoonaa kaveriani kuolivat siinä samalla hetkellä ja kuinka kyynelet tulivat silmiini
Se ehkä yksi kivuliaimmista kokemuksista ikinä. Mitä muistan siis.
Kaikille tiedoksi kivekseni ja kaverini ovat nyt kunnossa siis!



Seuraava sijoittuu animeconiin. Animecon 2008. Uskoisin :o. . .
Minä näin hyvää hassua ihanaa oululaista murre ystävääni Ainoa.
(Taino hän oli ainoa joka suostu tulemaan mun kanssa sinne)
Asiat mitä muistan sieltä ovat ensinnäkin olin pukeunut siellä cosplay asuuni. HILJAA! 8D
Se oli siistiä silloin.
Ja harmi kun mulla ei ole mitään kuvia sieltä mutta se oli siisti Android 17 cossi.
(Dragonball Z you know fool? ;) )
ANYWAYS
Muistan yhdet pienet tytöt jotka kesken päivän antoivat minulle lapun jossa luki:
"Dragonball Miitti 16.00 aulassa"
Jos te epäernut ette tajua mitä tarkoitan tällä niin
Miitti tarkoittaa siis sitä että ihmiset kokoontuvat ja viettävät aikaa yhdessä.
Usein se on että satunnaiset ihmiset vain sopivat ajan ja paikan coneissa ja sitten hengaavat siellä yhdessä jonkin aikaa.
USEIN siihen myös liittyy että heitä yhdistää jokin asia esim tiettyyn animeen tai mangasarjaan liittyvät cosplay asut.
Noh minä en kuitenkaan mennyt sinne pikkutyttöjen luokse. Anteeksi tytöt.
"Ooh ai sä olisit halunnu mennä vai niitten pikkutyttöjen luo?? PEDOFIILI!"
Ehh. Ehkä se tuli vähä väärin.
NOH sitten toinen juttu oli pikemminkin FAIL mun osalta.
Oltiin syömässä jossai Carolsissa ja sitten siellä joku tyttö itki, koska se oli hukannut lompakkonsa jossa oli TUKUSTI RAHAA. Ja sitten olin sillee et "Sucks. . ." ja sitten loppupäivä meni mukavasti.
Kunnes sitten satuin lähtemään ja tallustelemaan juna-asemalle päin
Olin siis Tampereella
Pääsin asemalle melkein, kunnes ystäväni Aino soittaa ja kysyy minulta että
"Aijokko nää lähtee iliman lompakkoas?"
Kävin kaikki mahdolliset taskuni läpi ja jopa reppuni sisällön. . . . .
Olin unohtanut lompakkoni Ainolle.
Lolfailwtfbbq
Mutta päivä päättyi kuitenkin hyvin, sain lompakkoni ja pääsin kotiin ja kaaduin portaissa :)
Plus tapasinmyösyhdentosikivantytönsielläjonkanimeeenvoisanoakoskaentiedäpitääkösesiitäettäkerronsiitä täällä??





Vika kertomukseni kertookin parhaasta ystävästäni Samista. Eli kuinka me tapasimme?
No homo.
Ensimmäinen luokka oli puolivälissä juuri ja jostakin ihmeen syystä Sami oli saanut minun todistukseni . . .
Saanen mainita että olimme vielä eri luokalla.
Mitä vittua Kinnarin koulu?
NOH Sami urheasti myrskyisenä ja talvisena päivänä tallusteli meille. 3 km? Maybe.
Sami pääsi siis meille asti ja sitten äitini otti hänet vastaan ja sanoi että Matias on ylhäällä mene sinne vaan.
Taisin tehdä hyvän ensivaikutelman Samiin sillä kun hän tuli yläkertaan niin hän näki minut, kalsareissani, istumassa Windows 98 koneen äärellä pelaamassa vanhoja Super Nintendo pelejä emulaattorilta 8D.
Mainitsinko jo että olin suuri silloin?
Ja että olin kalsareissa. Ja puhun nyt ihan siis miesten mummokalsareista. En käyttänyt boksereita tuolloin.
Tämä olisi ollut ehkä parempi jos Sami olisi itse kertonut sen, mutta se oli hauska iltapäivä jonka vietimme.
Tai ainakin mulle oli.

Toivottavasti nautitte tästä tekstistä. Ensi keskiviikkona tai viikonloppuna varmasti lisää tulossa!
Joko lisää muistelmia, pohdiskeluja tai elokuva-asiaa!
Riippuu mikä fiilis : D

PS Mun ainoo puolustus siihen, että miks olin puolalasti, on se että meijän talossa oli kuuma! Helvetin kuuma!

3 kommenttia:

  1. voooi :D aaaaivan ihana♥ nää on kivoja n__n haluan tietää lisää 8)

    VastaaPoista
  2. Lisäälisäälisää. Nää on parhaita :---------D

    VastaaPoista
  3. Oh god, toi Sami-osuus + Big Daddy V -kuva oli aika kultasia. Ymmärrän kyllä puolialastomuutesi, ei tarvitse alkaa selittelemään... :D

    T. Maisou

    VastaaPoista