lauantai 19. maaliskuuta 2011

Mitä enemmän tiedät minusta sitä parempi part 4. (No lol nolo)

Sinä tiedät
Minä tiedän
Kaikki tietävät mikä aika on taas


Tällä kertaa muistelin awkward tai noloja tilanteitani elämässäni. Niitähän riittää mutta valitsin nämä 3 tarinaa, koska ne tulivat ensimmäiseksi mieleeni.

Ensimmäinen ei ole nyt niin kauhean nolo teidän mielestänne. Mutta minulle se oli XD
Okei okei, vuosi sitten. About vuosi. Olin tekemässä elokuvaa tietyssä seurakunnan projektissa. Ja olimme kutsuneet muutamia isostovereitamme katsomaan sitä mitä olimme saaneet aikaiseksi. Tai sitten se näytettiin jonkun isostapaamisen jälkeen.
No siellä oli kuitenkin oli paljon porukkaa
Ja istuin ystävieni Reetan ja Ellun kanssa istumapaikoilla ja nauroimme hyvin paljon koska elokuva oli todella
"ainutlaatuinen" : D
Ja sitten siinä samalla meille jaettiin karkkia ja sattuipa sopivasti että siinä karkkipurkissa oli tietty karkki.
DUMLELAKU
(Ja olipa muutes hassua olin aina tähän asti luullut että Dumle kirjotetaan Dumble ... :D aina oppii jotain uuta)
Ja kun mä maistoin sitä se oli kuin sinfonia suussani. Se tuntui tältä katsokaa
Ja minä herrasmiehenä päätin tarjota sitä hänelle.
Lopputulos ei mennyt ihan niin sulavati kuin kuvittelin. .
Siis ei Reetta mun päälle oksentanu tai mitää.
Mut hetiku se haukkas siitä palasen ni muistan ikuisesti sen ilmeen ku söi sitä.
Reetta ei pitäny ollenkaa siitä dumlelakusta ja sen jälkee mua nolotti ihan kauheesti.

Tämäkin liittyy tyttöön. Tyttöön jota kutsumme nyt nimeltä Sonja : )
Ja Sonjahan oli erikoinen nuori tyttö sillä kävipä kerran silleen että.
Olin muistaakseni heillä yötä tai sitten muuten vain käymässä ja me olimme vauhdissa ja menossa mukana jo.
Siis olimme silloin yhdessä jos ette tajunnu d44?
Ja me sitten siinä pidettiin kivaa hypättiin narua ja piirreltii kuvia. EI!
Me suudeltiin siinä tosi kovalla patjalle. Parempi olis ollu lattialla ku se oli niin huono patja.
Tai sit me oltii meillä ja mul oli huono patja.
Anyways 8)
Siinä sitten täydellisessä hetkessä jotain tapahtui.
Aivan seinän takaa.
Sonja aivasti naamalleni.. . . . .
Nyt teidän naamat varmaa menee XD.
(Tais tulla vääränlaine kuva)

Okei ja vika kertomus liittyy vain ja ainoastaan minuun ja traagiseen tapahtumaan.
Joka tapahtui tokalla tai ensimmäisellä luokalla.
Taustatarinaa teille
Asuimme ennen taloyhtiössä jossa oli 3 asuntoa rivitalossa ja sitten keskellä oli suuri omakotitalo.
Me asuttiin sielä omakotitalossa ja se oli oikeasti tosi outoa sillä kuten selitin niin sielä oli rivitaloja 3.
Ja sitten keskellä sitä paikkaa on omakotitalo.
Me erotuttiin kuin arabialainen Aasiassa! . . . Yes
Noh sitten taas olennaisin osa tätä tarinaa on meidän talomme ovi. Ja tässä ovessa oli maailman ärsyttävin lukko jota en koskaan saanut auki kun tulin kotiin koulusta.
Vannon käsi sydämmellä se oli ehkä maailman tiukoin ja oudoin lukko ikinä!
Sitä piti niinkuin vääntää oikealle avaimella ja painaa kahvaa alaspäin ja työntää samalle ovea sisään ja sitten nostaa sitä samalla ylös ja sitten se aukeaisi.
Joo o. 7 vuotiaan aivoille tuo oli liikaa.
Noh se oli sitten mukava keväinen päivä ja tulin juuri taas Kinnarin koulustani ja koulussa oli ollut mukava päivä. Ainakin muistan niin.
Lähdin tallustelemaan kotiin päin ja samalla tunsin painetta vatsassani.
Minulla oli vessahätä.
Minäpä siis lähdin kulkemaan kotia päin, enkä asunut edes kaukana koulusta. Aika lähellä.
Vessahätäni vain kasvoi ja kasvoi minun lähestyessäni ja päästyäni talomme portille tunsin jo kuinka rööperini aikoi kohta laskea kaapelin. Eli oli punainen hälytys meneillään.
Sitten muistan.
MAAILMANKAIKKEUDEN HANKALIN OVI O_O
Noh laitoin avaimeni sisälle.
Käänsin oikealle
Painoin kahvaa alaspäin
Työnsin sitä eteenpäin ja nostin sitä.
Kuulin KLIK äänen joka varmisti minulle että ovi avautui!
Olin onneni kukkuloilla
Nyt enää piti vain nykäistä ovi auki.
Nykäisy
POFJHUDOJDFD!
Ja sitten paskoin housuuni. . . .. . . . .. . . .
Ei ihan oikeesti. Olin niin lähellä. Rööperini petti minut viime hetkellä.
Ja tämä oli viimeinen kerta kun paskoin housuuni, mutta mua silti nolottaa et se oli että näin myöhään se tapahtui.. .

Mistä vetoo et teille on käyny tollee kuiteni jossai vaihees.


Taas kerran tässä oli kaikki tältä erää.
Kiitän sinua jos luit kaiken.
Kiitän sinua silti jos vaikka vahingossa painoit tätä linkkiä tai jotain.
Jos sinulla on ehdotukia blogin parantamiseksi jätä kommenttia tuonne alas tai galleriaan tai facebookkiini.
Ja jos pidit tästä niin laita siitäkin kommenttia tai ehdotuksia mistä haluat minun kirjoittavan : )
Cheers friikit




1 kommentti:

  1. XDDDDDDDDDDD haha apua kuolin viimeselle<3
    ja nyt kyl sanon et mua jäi häirittee se ku silloo kesäl käytiin kaupas ja oikeen painostin sut ottamaan sellasen jätskin mistä ite tykkäsin ku olin iha varma et tykkäisit siitä ja sit olit sillee et 'hyi täähän on ihan pahaa'
    ......................... :-----(((((
    vähä samanlainen ku toi halleluja- hetki, mutta ei kumminkaan yhtään samanlainen. :||

    VastaaPoista