perjantai 13. toukokuuta 2011

Shot in the Dark

Hei vaan kaikille taas pitkästä aikaa! Ajattelin tehdä taas uuden osion blogiini jonka nimi on
Tämä on uusi osio missä otan erilaisia asioita josta puhun avoimesti ja jaan mielipitetäni ja kirjotan muutenkin tälläistä jaskaa jota kukaan ei jaksa lukea 8D ja tällä kertaa SINÄ voit osallistua eli nyt taas hypokraattisesti sanon teille että jos olette aina halunneet minun puhua jostakin tietystä asiasta niin nyt voit jättää kommentteihin tai jonnekkin minulle ehdotuksen mistä haluisit minun puhuvan.

Nevertheless, lets get started

Puhuin itseasiassa kahden ihmisen kanssa rakkauden urbaanilegendoista ja mitä tarkoitan tällä on vain tiettyjä asioita rakkaudessa mitä puhutaan esim. Rakkautta ensisilmäyksellä ja sielunkumppanuus tai SE OIKEA tai kohtalon saattamina he kuuluivat yhteen.
Kaikkea sellaista. Ja alkuun pakko paljastaa että en oikeastaan usko mihinkään näistä, mutta teillä on oikeus uskoa näihin mihin haluatte ja jos haluatte perustella teille miksi uskotte näihin niin olisi mukavaa kuulla :). Mutta juu en usko rakkautteen ensisilmäyksellä. Uskon kyllä ihastumiseen ensisilmäyksellä sillä rakkauteen tarvitaan aikaa ja mielipidettäni on vaikea muuttaa siitä etteikö rakkauteen tarvitsisi aikaa, paitsi ellei sitten minulle tule semmoinen "sattuipa sopivasti" tilanne jos rakastunki päästä varpaisiin ensisilmäyksellä niin sittenpähän tämä mielipide osuu omaan nilkkaani. Mutta ihastuminen on oikeastaan itseasiassa mukavaa ja hyvin terveellistä, mielestäni. Mutta on tärkeää tietää kuitenkin ihastumisen ja rakastumisen rajat. Tai siis mitä enemmänkin tarkoitan tällä on että jos tuntee olevansa ihastunut johonkuhun niin ei kannata heti mennä sellaiseen sähläämissuhteeseen joka kestää 2 viikkoa sen takia koska eletään hetkessä ja sitten tajutaan että, "Why the fuck did do this?". Ja erotaan ja ei puhuta enää. Okei tästä tuli neuvonta lapsille ja karkasin aiheestakin. Melkein. NOPEASTI RANDOM KUVA!

Huh se oli lähellä. Näin sielunkumppanit. Olen pahoillani te kaikki naiset jotka oikeasti haluatte viettää loppuelämänne minun kanssani niin minä en vain usko sellaiseen sielunkumppani tai se oikea juttuihin 8(. 1/100 teistä miehistä tai naisista nyt pettyy. IM ONLY KIDDING.
Ei kukaa halua mua koska oon läski, työtön ja kaljuuntuva.
Mutta siis jotenki koskaan tämä ajatus että jokaiselle meistä löytyy jokainen SE OIKEA jonka kanssa voin viettää loppuelämäni. Koko ajatus tavallaan pelottaa minua että joudun tuijottamaan jonkun pärstää lopunelämäni ajan. Okei tuo oli vähän karusti sanottu. Mutta siis tällä hetkellä olen sitä mieltä, mutta sitten en pelkää tällä hetkellä seurustelua tai pitkää tervettä suhdetta sillä koska jos oikeasti tykkään viettää aikaa hänen kanssaan niin mikäs siinä : ). Muttah muttah, en ole vielä kasvanut siihen ajatukseen. Ja te kaikki harvat AIKUISET jotka luette mun blogia. Mikä on harvinaista ellen maininnut jo? Sillä teitä varmaan ärsyttää jo minun lukemattomat kirjoitusvirheet. NIIN nostan hattua teille jotka olette olleet naimissa 10, 20 vuotta enemmän tai vähemmän tai te jotka olette seurustelleet 2 vuotta tai 3 vuotta. Sillä se on itseasiassa kiitettävän kauan ja osoittaa suvaitsevaisuutta, riitoja, suudelmia ja alkoholia. En tiedä miksi mainitsin nuo random aiheet. . Mutta näin se on !
RANDOM KUVA!

Oww<3
Sielunkumppanuus, se on kai sama asia kuin SE OIKEA. Ja tiedän että joku teistä varmasti ajattelee että en voi siksi ehkä kuvitella vielä voivani viettää aikaa ihmisen kanssa koska olen vielä niin nuori ja vielä niin teini. No se tosiaan on totta. Ehkäpä juuri siksi! Ja muutenkin ei meidän ikäisten tarvitsisi vielä sellaisia edes ajatella. Onpas nyt outo tilanne kun sanon noin ja juuri äskön kirjotin siitä. . . . . . .. . . . . . . . . . . . Mutta olen siis teini ja en ehkä ymmärrä rakkaudesta vielä puoliakaan tai mitään. Sellaista se on mutta en tiedä miksi kaikki ihmiset (hyvin vaihdat puheenaiheen) haukkuvat teinien sähläyssuhteita, sillä nekin mielestäni ovat terveellisiä ja opettavat meitä nuoria oppimaan tyhmistä virheistämme. Muista kuitenkin että 10 sähläyssuhdetta kertoo että olet oppinut virheistäsi paljon. Toivottavasti.








1 kommentti:

  1. En mäkään usko et voi rakastua ensisilmäyksellä tai että on olemassa Se Oikea. Koska ois aika outoa, että aina Se Oikea löytyy esim. samalta paikkakunnalta tai samasta maasta. Hm. Mut saattaa olla monta semmosta henkilöä joiden kanssa kemiat osuu kivasti yhteen, ja sit voi rakastua. Mut en mäkään vois elää loppuelämääni yhen ihmisen kans :D en ainakaan tästä iästä eteenpäin. Ku haluun kokeilla kaikkea ja erilaisia suhteita ja erilaisia ihmisiä, nii ois aika paska jos tyyliin 17 vuotiaasta alkais seurustelemaan, menis kihloihin ja naimisiin, hankkis vitun hienon omakotitalon lapsiystävälliseltä alueelta ja hankkis 1,5 kersaa. (tilastooooot). Karua. En halua semmosta. Rakkaus on muutenkin julmaa :(

    VastaaPoista