lauantai 28. toukokuuta 2011

Puolesta ja vastaan

Hei vaan kaikille, 'Ello Chap tai Lehmä hyppäsi kuun yli tai Matias tässä.
Miks mä sanoisin oman nimeni jos luette tätä sillä varmaan tietoisesti tiedätte että mä oon ainoo joka puhuu
tässä omassa blogissani. Joo logiikka en tiiä itekkää? : -  D

Juu mutta mitä siis mun piti tulla tähän puhumaan oli ensinnäkin siitä että suuret kiitokset Marille ja Tiialle jotka ovat antaneet minulle ehdotuksia mitä kirjoittaisin blogiini, sillä pakko tunnustaa että mieletön ja rajaton mielikuvitukseni välillä ei vaan anna minulle ideoita mistä kirjoittaa. Kiitän siis teitä. Mutta syy tähän tekstiin on siis se että saan laittaa random kuvia ja vain selitellä turhaan tähän jotakin. No okei se oikea juttu on siis se että kun mulla ei ole oikeasti ollut fiilistä kirjoittaa yhtään mitään. Ja voinhan mä syyttää koeviikkoa siitä että mulla on ollu ajatukset muualla, mutta en usko että se syy olis siinä. Sillä ei mun koeviikko kauheen rankka oo ollu eikä oo oikeastaan. Viime viikolla oli vain äikän koe ja ens viikolla on filosofia, yhteiskuntaoppi ja enkun kokeet. Ja sit taas pitäisi kyllä tässä viikonlopun aikana jotenki tehdä yhteiskuntaopin projekti jota vihaan kyllä yli kaiken. . .. . . . . . . . . . . Oikeesti
Jotenka taas kerran olen pahoillani että en ole kirjoittanut mitään, koska yleensä kirjoitan keskiviikkoisin ja sitten taas jos en keskiviikkona niin ainakin viikonloppuna. Nyt ei ole vain ollut minkäänlaista passiota kirjottaa.
Ja tämäkin teksti oli vain semmonen täydennys bullshit kakkaa joka pitää teidät vähän aikaa kiireisinä.

1 kommentti:

  1. I feel you man. Ollu vähä sama tilanne tässä lähiaikoina.

    :( Toivottavasti lomalla piristyis.

    VastaaPoista