keskiviikko 29. kesäkuuta 2011

UPDATIUS FROM MATIUS

Joo hello vaan kaikille tässä ois nopea pienehkö päivitys-kirjoitus teille kaikille jotka olette kaivanneet minua.

*sirkan ääniä*



Kiitos Samu. Juu siis ensinnäkin anteeksi, että en ole tehnyt tekstin tekstiä pitkään aikaan, teille se ei ehkä ole mutta minulle se on ollut. Voin valittaa että töitä on ollut ja se on totta ja vielä tämä viikko loppuun ja olen vapaa niistä.
Toiseksi mulla on ollut paljon suunnitelmia postauksiini ja seuraava pitäisikin olla top 25 lempileffaani jota omistan. Ja sitten koska kun kohta minulle tulee 100 blogikirjotusta rikki niin ajattelin tehdä jotain spesiaalia sitä varten. Plus mulla on vielä niitä juhannus videoita pitäis tulla myös
Kolmanneksi mulla on ollut nyt ajatus päässä että pyydän synttärilahjaksi järkkäriä jotta maybe saisin räpsittyä kuvia ja parempilaatuisia sellaisia ja videoita myös.
Jotenka ajattelin tällä vaa ilmoittaa teille että olen elossa ja postauksia on tulossa että olkaa kärsivällisiä ja yritän tehdä parhaani tehdäkseni tästä blogista teillä mieluisan ja taas kerran HOLY CRAP 46 lukijaa. Tämä on uskomatonta mulle ja ja laittakaa kommenttia onko se hyvä idea hankkia järkkäri tai sitten millainen järkkäri?

2 kommenttia:

  1. homo canon eos 450d osta osta t. manne siis kaupasta osta

    VastaaPoista
  2. Järkkäri on aina parempi. Sitä on vaan rasittava raahata mukana. Itellä on Aika vanha Nikon D40, joka toimii just ja just, mut joku tommonen perus nikon/canon on ihan jees.
    Canonin kameroista oon kumminki tykänny eniten!

    VastaaPoista