tiistai 5. heinäkuuta 2011

Muotoja paperilla part un

René Magritte









Salvador Dali






Banksy









Pablo Picasso




http://www.artquotes.net/masters/picasso/picasso_bird1938.jpg

Ei mulla oikeestaan mitään sanottavaa ollu. Tätäkin voisi sanoa turhaksi postaukseksi. Ja tälläkin hetkellä puhun totisena Matiaksena taas teille, mutta tällä kertaa en tiedä onko mulla mitään tunnustettavaa.
En ole saanut keltäkään kohta 17 vuoteen. Ajattelin että se olisi tärkeää jakaa teille.
Entäs muuta?
Minut kasvatti televisio.
Miksi muuten -seksi konjunktio, tiedän ettei se konjunktio ole mutta minäpä sanon sitä nyt sitten vaikka junktioksi, esiintyy niin usein suomenkielessä?
Kaikissa vertailuissa, erilaiseksi. Okei kaikissa joissa on S ja .-ksi loppu.
Eli siis seksiä on kaikkialla.
Puhutaanko seksistä? Miksi se on joillekkin kauhean taboo asia? Tietyille ryhmille siis.
Ihmisryhmille tai järjestäytyneille ryhmille. Seksihän tai parittelu tai lisääntyminenhän kuuluu elämän luonnollisiin asioihin. Samoin alastomuus. Mikä estää mua menemästä alastomana tuolla kadulla? Olen silloin luonnollisimmillani kuin olen koskaan ollut, viimeksi sitten syntymäni ja vauvavuosien.
Poliisi ja laki.
En tiedä ees miksi puhun tälläsestä että saisin juosta alasti kadulla? Onko se muka mun haave tai tavoite saada eduskuntaan adressi jossa laillistettaisiin alasti kulkeminen kadulla? Eihän sen pitäisi olla.
Tästä kehittyi outo runo/mietelmä/turha postaus. Ja se jatkuu vielä jos olet onnekas ja luet tätä.

Kysyin kerran tupakoitsijalta, miksi tupakoit?

Hän vastasi ; Elämä on lyhyt poika

Minä vastasin ; Miksi tehdä siitä sitten lyhyempi?

Miksi jotkut ihmiset polttavat kynttiläänsä molemmista päistä?

PS
Rob Zombie

http://rzr.online.fr/docs/zombie/images/heykidslg.jpg

2 kommenttia:

  1. tämä oli jännittävä

    VastaaPoista
  2. Mun täytyy nyt todella kiittää sua!: D Olin nääs nyt jo vuosia etsiskellyt kaikkialta Dalin Pyhän antoniuksen kiusauksesta kuvaa, mutten muistanut työn nimeä saatikka tekijää. Maalaus on musta tosi mielenkiintoinen ja se oli jääny mun päähän kun olin ekaa kertaa nähny sen jossaa peruskoulun uskonnonkirjassa XD

    muutenkin, mielenkiintoinen postaus ja mukava blogi sulla!:D jatka samaan malliin!

    VastaaPoista