sunnuntai 17. heinäkuuta 2011

Whats that Pokemon? OH SHIT A CREEPE

http://www.player-two.com/comics-archive/2011-03-28-whos%20that%20pokemon.png

Otan haasten vastaan Veera !

Mut on haastettu vastaamaan oikein pitkästi ja ihanasti ja rauhallisesti näihin kysymyksiin. Tästä se lähtee 8D.


1. Mitä luulet, millä mallilla elämäsi olisi, jos olisit tuntenut minut koko elämäsi ajan?

- Ottaen huomioon sen että asut hyvin kaukana minusta niin uskoisin että minulla olisi suht samanlainen elämä paitsi että minulla olisi oikein tärkeä ystäväni joka asuisi kaukana. Hyvin kaukana minusta. Ainoa asia mikä olisi erilainen olisi se että olisimme varmasti nähneet useamman kerran vuosien varrella. Se olisi mukavaa : ) nähdä siis joku päivä. Ja noh niin olisihan se tietenkin todella hassua ajatella että jos olisin tuntenut sinut elämäsi ajan tai perheemme olisi tuttuja. Olisi mukavaa :)


2. Miksi hevoset ovatkaan niin pelottavia?

- OAAA!XD. Oikeesti siis tää oli eka kerta tää Jokela reissu ku mä näin oikeesti hevosen noin läheltä ja KOSKETIN vielä hevosta! Ihan oikeasti eka kerta minulle, en ole enää hevosneitsyt. Mutta siis se oli pelottavaa ja sitten taas me vitsailimme kamujeni kanssa siitä kuinka se hevonen söisi joko kädemme tai sitten potkaisi meitä naamaan. . Muutenkin tokalla kerralla ku minä ja ystäväni Sami menimme Mäntsälään pyöräillen ja yöllä eksyimme ja olimme katsomassa tietä hänen kännykästään kunnes me kuultiin ääni ja sit oltii et "HOLY SHIT JOKU TAPPAA MEIJÄT!" Mut se oliki hevonen joka vaa liikku meitä taino aitaa kohti.


3. Entä jos maapallo tuhoutuu joskus? Mitä me silloin teemme?

-Ömm, en tosiaan tiedä mitä tehdä kun maapallo tuhoutuu. Tuskin siinä kerkeää mitään ajatella silleen että "No vittu nyt se tuhoutu......Eipä keritty tekee asioita." Sit niin vaa käy, que sera sera 8 D

4. Mikä on suhteesi Jumalaan ja uskoon?

- Olen jotenki luonut omanlaisen uskon ja käsityksen. Uskon inkarnaatioon, mutta se on vielä vähän sekavaa minulle. En ole samalla kannalla karman kanssa inkarnaatiosta. Tiedän vain että rakastan elämää maanpäällä ja haluan jatkaa sitä. En pysty kuvittelemaan itseäni pilven päällä. Ja Jumala, otaksun että tarkoitat kristinuskon Jumalaa koska se kirjoitetaan isolla ja joo varmaa tiesit sen XD. Ömm mulla ei ole ongelmaa Jumalaan, mutta en myöskään usko häneen ja mikä mun ajatus Jumalasta on oikeastaan se että meissä kaikissa ihmissä on pieni osa DNA:ta joka on kaikille samaa. Jumala on siis me. Me ollaan Jumala. Jumala = ihmiset. Me ollaan ne jotka päättävät asioita ja hoitavat maanpäälliset asiat. Jos joskus osoitan aseella jotakuta ja olen ampumaisillaan häntä, olen äärijumalillani siinä vaiheessa. Minulla on silloin valta päättää sen ihmisen elämästä ja kuolemasta. Hypoottinen tapaus kuitenkin tuo. Sanotaan näin että jos hyppään lentokoneesta laskuvarjolla ni en odota että Jeesus tai Jumala vetäisi siitä narusta joka aukaisee varjoni, vedän siitä itse : )


5. Mitkä ovat lempimurojasi? Syötkö edes muroja?

- Nesquik murot! Ihan sika hyviä 8D. Kaikenlaiset kaakomurot ja sit ne missä on se Toni Tiikeri Grrrrrrrrrrrrrrreat murot! Nesquik on periaattees sen takia että luulin et se oli jotain huumetta. You know? Quik. Mutta kaikenlaiset tälläiset hammaslääkärien kauhut eli sokerimurot ovat parhaita : )


6. Oletko miettinyt, minkä näköinen olet aikuisena?

http://2.bp.blogspot.com/-Gdylp1Za2N8/Te3ImYFeeKI/AAAAAAAAAj8/LHNWOlySyPg/s640/im_a_smoker_by_the_psycrothic.jpg

Suht rehellinen kuva itsestäni. . . Ehkä vähän lihavampi.


7. Ja koska sinulla on kuitenkin paljon ihailijoita jotka palavat halusta tietää tämän niin kysyn: Millainen on unelmiesi tyttöystävä? Luonne, ulkonäkö, elämänarvot jne?

- Oah, noh kuten kaikki varmasti tietävät rakastan punaisia hiuksia<3. Aina kun nään punaiset hiukset sisälläni alkaa soimaan se AASI SVENGAA leijonakuningas biisi. Luonne on sellainen että kestää mua ja mun outoa huumoriani. Toilettihuumoriani. Pidän aina sitä myös seksikkäänä jos tyttö pukeutuu vaatteisiini jotka ovat ylisuuria, oman kauluspaidan näkeminen kullan päällä, sitä ei voita mikään : ). Elämänarvoista, en oikeastaan välitä. Olkoon mikä olkoon, kunhan HUOM KUNHAN hän ei ala tunkeilemaan elämänarvojaan minulle ja hyväksyy myös minut sellaisena kun olen. Okei äärimmäisrasisti ei olisi kiva mun mielestäni, eikä myöskään narsisti tai terroristi. Mutta jos tyttö tai poika on vaikka kasvissyöjä niin okei hyvät sinulle, mutta mä rakastan lihaa jotenka älä rupee tunkeilemaan mulle pupuruokaa vaan ehdota sitä hellävaraisesti äläkä vedä hernettä nenään jos saalatin mussuttaminen ei minulle maistu. Ja tuota samoin huumeet, en oikeastaan välitä ellei aine ole vahvemaa kuin hasis tai ruoho. Siihen vedän rajan itselleni.

8. Miksi lehmä hyppäsi kuun yli?

- Noh koska, Hey diddle diddle, the cat and the fiddle, the cow jumped over the moon, the little dog laughed to see such a sport, and the dish run away with the spoon. Eli siis Lehmä hyppäsi sen takia koska Diddle diddle kissa ja viulu tekivät jotakin. Samoin lautanen karkasi lusikan kanssa ja pikkukoira nauroi sille.

9. Mitkä ovat mielestäsi kysymyksiä, joihin ei löydy vastausta?

-Se tietenkin riippuu kysymyksestä ja ihmisestä. Kaikkiiin kysymyksiin on vastaus, mutta se riippuu vain että mikä on totta. Kysyt minulta "Mikä elämän tarkoitus?" - Minä vastaan itsensä kehittäminen ja se on minun vastaukseni, sitä ei voi punnita valheena tai totuutena. Mutta jos kysyt että valehtelinko äskeisiin kysymykseen? - Vastaan en tiedä. En tiedäkkin on vastaus, mutta onko se sellainen vastaus jolla ei ole vastausta?

10. Mitä rakkaus on?

- Rakkaus on jotaki mitä kenen tahansa pitää kokea monella eri tasolla. Ei voi elää ilman vanhempien rakkautta. Ei voi myöskän elää ilman toisen ihmisen rakkautta. En voi kuvailla sitä oikeastaan muuten. Kaikenlainen rakastuminen on vain ihanaa ja sanoinkuvaamatonta ja jokaiselle on omalaatuista. On joko rakkautta tai vihaa. Ensimmäistä kertaa kun suutelee joko vihaa tai rakastaa sitä. Ensimmäistä kertaa kun syö salmiakkia joko vihaa tai rakastaa sitä.

11. Kiehtooko sinua mikään erikoinen, ehkä oudoksuttava massan mukana liikkuvien ihmisten näkökulmasta?

- Kaikenlainen poikkeavuus kiehtoo minua :). Kun kuka tahansa pitää jotakin outona niin kiinnostun siitä!


12. Shaken or stirred?

- Ravistettuna vain sen takia, koska niin Roger Moorekin haluisi juotavansa !

13. Mitä ajatuksia luku 13 herättää sinussa?

- Ei ainakaan yksi lempiluvuistani, mutta se oli hauska vuosi elämässäni. Ei yksi parhaista, mutta muistan että se oli hyvä ja jännä vuosi se.


14. Mieti nyt jonkun ihmisen silmiä. Mitä salaisuuksia niihin kätkeytyy? Näetkö niissä jotain, mitä et muuten siinä ihmisessä näe?

-Ihmisen keho on kuin muuri tai armor. Suoja. Sen takia haluan oppimaan tunnistamaan valheita, valheiden tunnistus tai kasvojen lukeminen tai kehonkielen lukeminen. Sanat voivat valehdella mutta keho ei. Ja sitten taas jos oppisin tunnistamaan valehtelijan niin hänet olisi helppo ajaa nurkkaan ahistamalla hänet valheista ja kun hän on nurkassa hänestä on helpompi saada totuus. Silmät on sielun peilit. Ja jos ne voisivat kertoa jotakin, ne kertoisivat kaiken.

15. Millaisena näkisit maailmasi, jos olisit... a) Salvador Dali? b) Dr.Phil? c) minä?

- a) Maailman suurin tyhjä taulu ja seurasin parvekkeeltani, tupakka oikeassa kädessä ja vasemmassa kädessä viski drinkki, katsoisin kuinka ihmiset maalaisivat sitä maailmaa eikä se koskaan päättyisi se maalaaminen. Maailma on tabula rasa ja minä vain se katsoja siitä vierestä. Nerokas hullu joka saa inspiraation siitä kun lintu lentäisi vesialtaaseen.

b) Let me help you to help me to help you to get to know you so I can help you. . . . Näkisin sen varmaan yhtenä suurena psykiatrin petinä jossa ihmiset makailisivat ja jossa minä putkimies yrittäisin ymmärtää teitä.

c) En tiedä pystyisinkö kuvittelemaan edes unissani millaisena sinä näät maailman : )


16. Mikä tunne on vaikein kokea? Entä mikä helpoin?

- Helpoin voisi minulle olla impulsiivinen viha. Ihminen on niin helppo saada suuttumaan ja vaikka ihmiset sanovat etteivät suutu helposti tai näytä sitä niin se on paskapuhetta. On tietenkin helppoa peittää suuttumus mutta se että etteikö suuttuisi helposti on häränlakana! Bullsheet = Bullshit. On helppoa tuntea vihaa  : ). Vaikeaa on taas luoda sellaista tunnetta jota luottamus tuottaa. En osaa selittää sitä mutta minulle siitä tulee vain semmoinen fiilis kun sanon jollekki että luotan siihen tai tunnen et luotan johonkuhun. Yleensä tulee sanottua vain että blaablaablaa ja sitten myöhemmin tajuaa että nythän sitä pitää luottaa siihen ettei hän kertoisi mitään mitä minä kerroin hänelle.

17. Mitä arvelet, kuinka nopeasti sähkö kulkee sieltä keskuksesta sinunkin kotiisi?

- Älyttömän liian nopeesti ja saan varmasti joskus tietää sen kun saan sähköiskun jostakin pistorasiasta. Olen aika varma siitä että vielä joskus ZZAP!

18. Millaista hulluutta arvostat ihmisessä? Miksi?

- Kaikenlainen hulluus joka ei kuitenkaan vie kuolemanrajoille. Otetaan se yksi taitelija joka kiduttu omaa koiraansa ja sanoi sitä taideteokseksi ja taiteeksi, sellaista en voi sulattaa. Fiktiomainen hulluus kiehtoo minua ja en nyt sano että arvostan sitä. Mutta silloinkun se hulluus astuu fiktion ja faktan rajan yli niin arvostukseni katoaa siitä. En osaa sanoa tähän hetkeen ketään hullua neroa jota tietäisin. Ehkä minä?

19. Tuntuuko joskus, että maailma on epäreilu? Mietitkö usein tällaisia asioita?

- Ei oikeastaan, taino silloin joskus kun minusta tuntuu siltä niin ajattelen että siihen on syynsä tai sitten joku jos tuolla yläpuolella on joku niin hänellä on tylsää ja sitten kiusaa mua. Mietin kuitenkin aina vain että Que sera sera, whatever will be, will be : ) yaknowatimsain?

20. Tämä loppui nyt tähän. Vielä ehkä vähän klassinen kysymys: Kumpi olisi miellyttävin kuolema, jäätyminen vai palaminen? Miksi?


-Jäätyminen ehkä vain siksi koska hypotermian viimeisiin vaiheisiin kuuluu lämpimän ja kuuman tuntemus. Eli loppujen lopuksi jäätyminen tuntuu aluksi ehkä kauhealta ja ahdistavalta, mutta pitkän kylmyyden jälkeen tulee hyvä lämmin olo. Poltettaessa se voisi olla intohimoista koska tuli on punaista ja punainen on intohimon väri. En vain pidä sellaisesta palamisesta ja huutamisen kuolemasta. Ehkä se olisi nopeampi kuin kylmyys, who knows?

Tämän kyselyn teille tarjosi siis Veera ja ja jos haluatte itse vastata näihin samoihin kysymyksiin niin ©Veera näille kysymyksille kuitenkin, mutta vapaasti vain minun puolestani. Kyselkää häneltä lisää kysymyksiä jos itse haluatte vastata erilaisiin kysymyksiin. Tsekatkaa myös hänen blogi : ) Cheers freaks.

7 kommenttia:

  1. Hevosneitsyys :DDDD Ei hepat oikeesti pelottavia oo =)
    Kaikki poikkeava ja outo on kyl ihan hiton siistiä!

    VastaaPoista
  2. : D Jos olet samaa mieltä niin suosittelen lämpimästi sellaista elokuvaa kuin Elephant Man : ) oikein hieno ja koskettava filmi.

    VastaaPoista
  3. :DDDDD EHHE nauroin tolle hevosjutulle koska ite oon ollu koko elämäni melkee hevosten seurassa niin tosi hassua ettet ollu koskaa enne koskenu tai nähny jotain hevosta... :-D tuu tänne niin saat nähdä lampaita ja lehmiä ja kaikkia elukoita!

    VastaaPoista
  4. XD oon liian cityboy.......... En oo ees nähny lammastakaa 8<

    VastaaPoista
  5. kyllä minä panisin sinua kun olet aikuinen 8 | .

    VastaaPoista
  6. cityboy hei oikeesti oot asunu tynnyrissä nimeltä kaupunki. oikeesti. tää on vakavaa. >:D

    VastaaPoista
  7. vittu , heivaa jo se roger moore hemmo .......

    VastaaPoista