maanantai 8. elokuuta 2011

Adredaliini. . . Andredaliini. . . Adrendalini. . . .. . . . . . No se fiilis!


HEIKOSKANYTONMUSYNTTÄRITJAOLENNIINHYPEKOSKAWOOHONMUNSYNTTÄRIT NI
Hei ootas heti.
Täytän vast 17. . . .
http://www.hdtrailerz.com/thumbnails/17%20Again.jpg

Jotenka miten mä liityn Zach Effroniin? Emt mut 17 vuotta on tosi tosi tosi turha ikä ja sen tietää kaikki ne jotka ovat käyneet tämän läpi. Ja nyt on mun vuoroni kokea tämä kusetus.
Se on vähän sama asia niinkuin yläaste. Kun menet 7 luokalle niin ihmiset ovat näin
"OIH Jänskättääkö kun yläaste alkaa ja KAAAIKKI muuttuu :3 derp. . "
(Oikeastaan se ei muuta mitään . . )

Ja sitten 9 luokalla kaikki reagoivat näin

"OOOOH Vika luokka, opiskeleppa ny ahkerasti sillä sun tulevaisuus riippu nyt tästä! Oih menethän lukioon jatkamaan opintojasi turhaan jotta pääset siwan kassalle duuniin vai meetkö mielummin amikseen kasvattamaan viiksiä? :3 herp."

Ja sitten 8 luokan reagointi on tämä.
". . . . . Niin? Haluutsä jonku vitun mitalin vai et vietät vuoden silleen ettet tee yhtään mitään järkevää?"

Ja 17 vuotta tuntuu samalta kuin 8 luokka. Se on turha. Pitää vielä venaa vuosi niin sitten vasta asiat menevät alaspäin koska monista asioista tulee laillista. . . Kjeh kjeh.
Mutta tuntuuko teistä joskus siltä että sua nyrkitettäisiin?

Joo tälläst sattuu. .
Anygays mun awesome 17 vuotis synttärilahja oli se että mä menin hyppäämään benjiä 150 metristä.
No seriously! 8D tässä kuvat.



(Ja siinä mä menen!)



tällee btw mä sit roikun vähän aikaa täs. . .




Kunnes mut autettii alas.

Kiitos kaikille jotka oli mun mukana. Jonna, Tiia, Julia ja Linda joka kuvas :)
Ja tosiaan oli hyvä synttärilahja kyllä!
150 m

4 kommenttia:

  1. Onnee, vähän myöhäs kyl! :D

    17 on hemmetin turha ikä... Varsinki jos on loppuvuodesta syntyny ja saa katella ku kaverit ajelee autoilla ja käy baareissa vielä "ylimääräsen" vuoden :D

    Pelottiko yhtää toi hyppy?

    VastaaPoista
  2. Kiitos : )!

    17. Ähhhhh vielä vuosi. . . .

    Ei se oikeastaan kauheen paljoon loppujen lopuks! 8 )

    VastaaPoista
  3. Hullu mies oikeesti, ihme sekopää hyppää jotai benjiä. D:

    ........oon ehkä iiiiiihan tosi vähän kade siitä että sä uskalsit, oishan se varmasti mielenkiintonen kokemus.

    VastaaPoista
  4. Naurahdin, kun ihan yhtäkkiä vaan benjihyppy! :D

    Mahtavia myös noi uudemmat blogimerkinnät. :D

    VastaaPoista