torstai 15. syyskuuta 2011

I challenge you world!

Tässä on haaste jonka keksin teille kaikille bloggaajille, tai voihan tän jonnekki muuallekki laittaa.

Step 0
Kirjoittakaa aakkoset

Step 1

Ottakaa ensiksi jokin aihe : Musiikki, ruoka, elokuvat, kaverit, muistot ..

Step 2
Tossa alhaalla näätte ne aakkoset. Teiän olis tarkotus kirjoittaa sitten aiheesta riippuen jokaseen kohtaan jokin asia mikä siitä aiheesta tulee mieleen. Ja riippuen kohasta sen pitää alkaa sillä aakkosen kirjaimella.
Esim Ruoanlaitossa B = Banaani, ja pidän banaaneista eniten muut hedelmät ei oo mun mielest yhtä hyviä ku ne.
Tajusitteko?
Mun aiheena olis musiikki ja oon tehny tähän itelle sellasen et mun aihealue musiikki kattaa bändit ja biisit. Tottakai sen voi laittaa vielä laajemmaksi että vaikka bändit, biisit, soittimet sun muut. Tarkotuksena olis se et saatais kuitenkin myös jokases kohas tietää et miks just valitsi vaikka sen Baananin b kohtaan. Eikä mieluiten et, ku en keksiny muuta. Jotakin siihen liittyvää ja sen sellasta 8 ).

A = A Day To Remember
Jees mä niin tykkään tästä bändist ja aloin kuuntelee tätä joku joku ömm 2 vuotta sitte? Muistan ainaki yläasteel heränneeni tähän. Muistan sanoneeni joskus et tää on vähä niinku blink 182 ja breaking benjamin, mut nyt jälkeepäin oon vähä sillee et mitä vittua mä oon pössytelly?
ADTR mahtava bändi, hyvät cleanit ja hyvät örinät ja ihanat sanotukset. Plus lauma hyvännäkösiä jätkiä.
Ja niitten keikkä sit lokakuussa!

http://xsafire.com/wp-content/uploads/2010/01/atdr1.jpg

B = Blink 182
Tätä uskomatonta bändiä oon kuunnellu aika kauan mut enimmäksee sillo joskus ala-asteel kuuntelin sitä mitä te kaikki muutki kuuntelitte. . . .. All the small thingisia. Kaikki tietää sen, ihan kaikki. Ainaki ne kaikki jotka on syntyny täs -90 luvulla (ja tällee ettei kukaa ny ala trollailee niin kyllä tarkotan tällä vuosia -90, -91, -92, -93, -94, -95, -96 jne jne jne)
Mun piti alunperin laittaa kyl toho A:n kohdalle Blinkin biisi nimeltään Adams Song koska se on mun mielest paras biisi niiltä, koska ekaa kertaa ku kuulin sen ni tajusin et tää kertoo niin mun elämästä ja se oli kyl vähä sillo aikaa jolloin maanisdepressiivishormoonit nousivat kiveksistä päähäni. . Mutta silti se on erinomainen biisi.
Ja Matt Hoppus ♥

http://demi.fi/uploads/groupImage/183_blink182_lineup_04.jpg

C = Cee Lo "Fuck you" Green
Aww yeah. Cee Lo Green on niin hyvä oikeesti. Se on mulle tosiaan yks suurimmista yllätyksistä et kuuntelen sitä nykyää. Ja se kaikki alkoi siitä kun kerran olin tälläisessä paikassa en tiedä oletteko kuullet siitä mutta YOUTUBE niminen ihmelandia jossa on paljon idiootteja arvostelemassa toisia idiootteja =3. . .. .. 
Anyways olin just tylsistyneenä kirjottelemassa erilaisia hakuja tubeen ja sitten päädyin kirjoittamaan sellaisen kun "Fuck you" ja ensimmäinen video siinä oli Cee Lo Green - Fuck you. And I was like, "tha fak iz dis shiat?" Mut oikeesti ekaa kertaa kuultuaan, mä olin niin koukussa ja heti sen jälkee aloin kuuntelee kaikkee mitä se on tehny.
En voi sanoa että kaikki mitä Cee Lo koskettaa muuttuu kullaksi, mutta hei mä kuuntelin silti sen biisin "Bright Lights Bigger City" vaikka siin on mukana Wiz Khalifa tai mikä onkaa...




D = Dead By April
En ole oikeastaan kuunnellut pitkään aikaan eikä mul muuta sanottavaa olekuin että ihan mukava bändi ja tuota niin. . . . . . . Oikeasti mukava bändi se on! En vaa nyt keksi mitää parempaa sanottavaa.

http://cdon.fi/media-dynamic/images/product/00/04/18/83/58/3/baf07c28-93d6-45fb-b3e8-4383e0462345.jpg

E = Emmure
Emmure on niin fakin ass cool HC bändi et siitä vaa tulee niin pumpattu olo ku sitä kuuntelee vähä niinku ku kuuntelis Mudvayne, tulee vaa semmone fiilis et vois vetää jotaki säkkiä turpaa nytte.
Ja se on erilainen tavallaan bändeistä ja voisin sanoa niin että biisit koostuvat breakdowneista ja uskokaa sellaisten breakdownien tekemiseen tarvitaan taitoa.

http://www.jamestownpublicschools.org/highschool/design/18/emmure.jpg

Ps Tähä E:hen olis käyny myös Elton John ja hänen ihanat ihanat biisit. Yeah I said it.

F = Foo Fighters
Jos oletatte suurta huuhaawiihii tekstiä heistä niin olen pahoillani sillä en ole heidän suurin fani mutta diggaan heidän joistakin biisestiä : )

http://www.golyr.de/artist_imgs/artists/4593/4593_image_17.jpg

G = Green Day
Valitettavasti sama tässä kuin edellisessä, olen yksi niistä Green Dayn kuuntelijoista jotka tutustu tähän bändiin American Idiot albumin kautta ja siinä se on valitettavasti pysynyt. . . . . . Yeah Green day! 8D

http://videokeman.com/image/pics/GreenDaysongPics1ll4p7f4qpunmcM.jpg

H = Hallelujah Jeff Buckley
No? Mä pidän siitä! Kuulin sen ekaa kertaa Shrek - elokuvassa ja olin sillee et,
http://image.spreadshirt.net/image-server/image/composition/23121089/view/1/producttypecolor/1/type/png/width/280/height/280/me-gusta_design.png

Se oli sen verran hyvä ja kaunis.
Kuunelkaa tästä


I = I set my friends on fire
Lyhyesti : Ensimmäisiä Screamo bändejä mitä ikinä kuuntelin Alesanan ohella.

http://cdn.buzznet.com/assets/users16/isetmyfriendsonfire/default/an-ismfof-christmas--large-msg-122945852483.jpg

J = James Brown

Legenda



K
L = Lennon Sisters
Ja vaan yhestä syystä laitan tän tänne, niitten biisi "My favourite things" joka on itseasiassa cover biisi niin on niin jotenkin hienon karmiva omalla tavallaan (ja se myös oli Pelkoa ja Inhoa Las Vegasissa elokuvan intro biisi, ihan sillee btw). Ettekö usko no kuunnelkaa, varsinki ku tuntuu et pikkulapset laulais sen, so delightfully disturbing



M = Michael Jackson

Legenda
(pidän hänestä enemmän)



N = Nickelback
Auts ku tää bändi on muutes niin bland ja samanlainen. Ollu jo sen aikaa ku se alotti. Koko 15 vuoden ajan ku ne on soittanu ni ne on vaa soittanu yhtä ja samaa biisiä. Anteeksi kaikki tykkääjät mut mä oon haters gonna hate. Niin minä ainakin teen. .

http://imagecache.roxwel.com/images/feat/Nickelback.jpg

O = Oceano
Paras bändi missä on musta laulaja ! !  !

http://www.sweetslyrics.com/images/img_gal/10553_oceano.jpg

P = Paramore
Gotta like Paramore ! : ))

http://demi.fi/uploads/groupImage/260_paramore.jpg

Q = Queen
Sitä ei voi kieltää etteikö Queen olisi oikeasti legenda myös ja ehkä myös yksi parhaimmista bändeistä ever. Freddie Mercury oli myös homo, mites siihen sanotte? 8D seki parantaa sen statusta.
No ei siin siis mitää et se on homo, mut se on myös hyvännäköne ! Nami nami powerviikset.



R = Raised Fist
Vaikka kuinka paljon pidänkin Rage Against the Machinesta niin ruotsalainen Raised Fist on silti mielestäni sen verta tärkeä (omalla tavallaan) niin laitan sen tähän näin. Raised Fist on niitä Hardcore musiikkia soittavia bändejä jolla laulajalla eli tällä kertaa Alexander Hagmanilla on niin erikoinen ja mieleenpainuva tapa lauluääni niin siitä on vain pakko pitää. No okei jotku pitää jotkut eivät. Minun tapauksessani, minä rakastan grr
Klik!
http://www.scooprock.fi/images/raisedfist.jpg


S = Stam1na
4 vuoden kuuntelun jälkee voin kyllä sanoa että Stam1na on yksi mun lempibändeistä ikinä ja samoin mun suosikki suomalaisbändi EVER. Siitä ei kiistellä, tykkään myös Mokomasta kyllä ja sun muista suomalaisista bändeistä muta Stam1na on pysyny kauiten (kauiten?) mun lempparina. Ei tarvitse muuta sanoa kun että ajan myötä ne on vaa kehittyny kokoajan parempaan suuntaan ja Hyrde saattaa hyvinkin olla yksi taitavimmista sanottajista mitä olen kuullut.

http://yle.fi/ecepic/archive/00281/Stam1na_281358b.jpg

T = The Devil Wears Prada
Tajusin vast nytte et oisin voinu laittaa kyl tän tonne D:en koska on niin monia bändejä jotka on THE mut anyways kaikista niistä. Kaikista niistä. TDWP on paras in my humble opinion. TDWP voisin sanoa sen verran että se saattapi jopa olla minun lempibändini ikinä?!?!?!?!? Ainakin tällä hetkellä ja se on aina ollut lemppareissani. Sillä se on vaa uskomattoman hyvä. Mike Hranica ainakin. Taas mielestäni hän on yksi parhaimmista huutajista mitä musiikilla on tarjota ja en edes välitä että koko bändi on kristillinen se on vaan niin hyvä. Sanat eivät ehkä niinkään pure minuun yhtä hyvin kuin heidän riffit, tempo, melodia kaikki se on oikeesti. AH se on niin hyvä.
Ja lempibiisini tottakai on Gimme Half.



U = Underoath
Hauska yhteensattuma ettei mulle olekkaan mun bändilistalla mitään muutakuin juuri Underoath siinä U:n kohdalla ja se sopii juuri mainiosti siihen. Mitä muutakaan siitä sanoa että Underoath on tosi upea bändi ja sen veroinen että sitä sopii kuunnella pitkään!

http://www.sweetslyrics.com/images/img_gal/14407_underoath4.jpg

V = Vanilla Ice
8DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
oli pakko

http://2.bp.blogspot.com/_e13GPGwPaLM/TDlJAA8CqbI/AAAAAAAABMg/j1fEsK-1wPs/s1600/vanilla_ice.jpg

W = Whitechapel
Whitechapel on niin tykkimättöbändi et se ku sä kuuntelet sitä ni se pakottaa sut jyrsimään tiesi betonin läpi hampaillasi! RRYEAH! \,,/
Kuitenkin Whitechapelista on tullut tässä parin viimesen vuoden aikana yks mun lempibändeistä ikinä ja jotenkin vaan Phil Bozemanin örinät on ihanan kutkuttavia. Bree bree bitches
Ei mulla oikeastaan muutaku et Whitechapel on kickass bändi, kuunnelkaa sitä kaikki te hcdeathcore fanit.

ROAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR

X = X-Japan
Ernuyleisö tietää tuhannesti tän paremmin ku minä. . . .En ole ikinä kuunnellutkaan mutta yksi existäni tykkäsi niin tuli mieleen ? 8 D

http://files.hangame.co.jp/blog/2011/60/6d7437e6/04/04/34682096/6d7437e6_1301892119842.jpg

Y = Yellowcard
. . . . . .. . . En tiedä tästäkään mitään muutakuin vain nimen XD

http://dyingscene.com/wp-content/uploads/yellowcard.jpg

Z = ZZ TOP
Fucking paras laulu ikinä Guitar Herossa ja muutenkin näitä partaveikkoja ei ole toisenlaisia. Badaping badapum!

http://blogs.knoxnews.com/brown/archives/ZZ_Top2crop.jpg

Å = 8 | ei mitään

Ä = Ei ole oikeastaan tähänkään mitään

Ö = Eikä tähänkään. On se vaikeeata ku ei tuu mitää mielee????

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti