sunnuntai 4. syyskuuta 2011

Ja sitten vasta jälkeenpäin mietitään. . .. . . . . ... .

Kaiken odotuksen jälk. . . Öö matias minkä odotuksen?
No siis ajattelin et ihmiset on odottanu et mä teen taas jotain typerää videolla
En mä ainakaaNo sä tavallaan oot minä?
Hyvä pointti
Niin mutta ei mul muuta että tässä on nimensä veroisesti Batman 60 sekunnissa melkein.
Melkein siis

http://knowyourmeme.com/i/32371/original/my_parents_are_deeaaaaaad.jpg?1262105600


Nauttikaa, kommentoikaa jne jne jne jne

(Ps joo mä tiedän et mun ediointi kusee mut joskus kuvasin yöllä ja joskus kuvasin päivällä ni tarttin valoa sit yöllä XD )

8 kommenttia:

  1. ................. XD olen sanaton.

    VastaaPoista
  2. komppaan mr. x:ää !

    ja lisään sen että matias sust pitäis tulla ääninäyttellijä disneylle !!!
    ja haluun vastaavan version aladdinista !!!

    VastaaPoista
  3. ! Aladdin otan tuon huomioon! 8DD

    VastaaPoista
  4. Toi sun näyttely tulee kyllä suoraan sydämestä. :'D Ihana.

    VastaaPoista
  5. AAHAHAHAHHA xdDXDXDXDXDXDDXD hassu!

    VastaaPoista
  6. jes kiitti matias! aladdinin haluan ! olisit paras henki ikinä!

    ps. mikä vika lävistyksen paikassa? :D:D hankala on itse hoitaa, mutta muuten kyllä aika superkiva paikka :D

    VastaaPoista
  7. Hahahah nää sun videot on just parhaita! Lisää näitä! XDD

    VastaaPoista