maanantai 26. syyskuuta 2011

Matiaali udpate. Kiitos



Mukavaa kun Linda kysyi multa formspringissä että mitä tehdä pahimpaan tylsyyteen ja vastasin siihen ettei pitäisi katsoa Gleetä ainakaan. . . . On muutes hirveä ohjelma, se on vähä niinkuin High School Musicaleista tehtäisiin tv-sarja joka olisi 1000x siirappisempi.
Eniweis kuitenkin, mun oikea vastaus siihen kysymykseen tulee tässä . . Ja luette sitä kokoajan, kyllä pahimpaan tylsyyteeni aloin kirjoittamaan blogia ja nytkin teen sitä.
Ensinnäkin en usko että keksin tähän mitään kunnon tekstiä mutta jos sulla ei ole mitään parempaakaan tekemistä niin lue pois tämä, tässä tulee uutta tietoa mitä jotkut eivät varmasti tienneet. Taino en tiedä.
Mulla on oikeasti niin tylsää. ENOUGH WITH THE TYLSYYS



Pääsen valittamaan toisesta asiasta.
Koeviikko. Fuckingcuntshitassmotherfuckercocksuckerlollipopfaggotasspiss koeviikko on syöny mun aikaani niin paljon. Ja oikeastaan sen takia en oo päässy kirjottelemaan yhtään mitään tänne pitkään aikaan. Vaikka mulla on kyllä suunnitelmia! Uskokaa pois, niihinki kyl tarvitaan aikaa että sen takia en ole päässyt tekemään niitä. Oisin kyl tietenki voinu tottakai tehä jonku pienen simppelimmän tekstin tänne, joka ei olisi UPDATE teksti hehehe...
Indeed
.


Mutta siis mulla on suunnitelmia tehä tälle blogille "Elokuva-traileri videoita" ensimmäisenä olisi Inception jos se ei onnistu niin hylkään ajatuksen. Ja sitten uusia keinoja tehdä musiikkivideo arvosteluja! 8 ) Johon liittyy myös videot. MUTTA EI HÄTÄÄ! Te kaikki jotka oikeasti jaksatte lukea niin minulla on suunnitelmia tekstienkin varalle. . Hetikun saan aiheen pohdittavaksi.
Päästään tärkeään asiaan
, en tiedä ovatko teistä kaikki huomanneet mutta jotkut kyllä kun laitoin galleriaan linkin uuteen blogiin joka on yllätys yllätys minun uusi blogini!
Ja laitan linkin tähän näin Minun uusi blogini .
Ja ensimmäisessä tekstissäni selitän mielestäni kaiken tarvittavan. Ja olen saanut jo jonkin verran haasteitani mutta otan niitä vastaan lisää ja voin jo tässä ilmottaa että ensimmäiseksi pureudun Micon esittämään jönglööraus-haaste. Sen jälkeen tartun taas uusin haasteisiin mitä minulle annetaan !

Ja no tota ei mul oikeastaan mitään muuta sen tärkeämpää ole. . . . . . .  .  Voisin salee tehdä elokuva-arvostelu videon tai TAI TEKSTIN 8D koska tälläkin hetkellä katson Ghost of Frankenstein elokuvaa. Frankenstein Legacy deeveedeetä. Its grrrreat (Y)



2 kommenttia: