perjantai 9. joulukuuta 2011

Sensuroitu

Hei vaan ystäväiseni ja lukijat. Jotenkin nyt on vain ihan pakko tuoda esille tämä asia joka häiritsee minua ja itseasiassa koskee sananvapautta, ihmisten töitä ja tulevaisuutta ja meidänkin tulevaisuuttamme. Okei siis on menossa tälläinen lakiehdotus tai lakialoite. Ja jätän tähän linkin videoon joka selittää parhaiten kaiken tämän mitä yritän tässä selittää.
JA tämä video on englanniksi toivottavasti tajuatte.

VIDEO KATSO MINUT!

Oletan että te olette katsoneet nyt tämän videon ja tajusitte jotakin siitä. Siis otetaan esimerkiksi youtube videot joissa on musiikkia joka ei ole omaa tai klippejä jostakin mikä ei ole omaa (okei youtubessa ei kauheesti tälläistä ole) niin sitä ei enää sallittaisi. Nettiä siis sensurointisi varmasti hurjasti ja sananvapautta ja muutenkin vapauttamme rajoitettaisiin.
Tämän koko jutun tarkoitus olisi pysäyttää laittomat lataukset ja piratismin lopettaminen.
Ihan jalo ajatus, muttakun radikaalisesti koko hoito muuttuu sellaiseksi että valta nousee heillä päähän ja poplaulun laulaminen antaa sinulle 5 vuoden kakun vankilaan!
Anteeksi taas kerran jos olen hieman sekava, siksi pyydän, pyydän menkää katsomaan tuo video ja sen jälkeen kaikki mahdollinen apu on todellakin tarpeen.
Miten me voimme auttaa ?
Estämällä tämän vetoomuksen.
AMERICAN CENCORSHIP
Tuo nettisivustolla voi antaa jos haluaa omia tietoja tai oman sähköpostiosoitteensa vastustaakseen tätä lakia.
-------------------------
Jos totta puhutaan niin tämä asia oikeesti ahistaa mua tosi paljon, koska mä halusin tänään tulla puhumaan mun idoleista ja vaikutteista miksi olen tälläinen ja miksi teen blogiani ja videoita.
Useimmat kuitenki muhun vaikuttaneista ihmisistä tekevät internetiin videoita elääkseen.
Ja totta puhuen mä en missään nimessä halua että ne joutuvat lopettamaan sen takia että jenkeissä nousee jokin outo äärikommunismi ja valtionhallinta päähän ja jotta voitaisiin kontroilloida kaikkea!
Se ahistaa ja vituttaa mua aivan älyttömästi.
Tää juttu ei koske vaan mua ja sitä että tykkään katsoa internetissä videoita huvikseni.
Se koskee kaikkia meitä. Munki blogi saatetaan hyvin sulkea sen takia koska mulla on täällä kuvia ja videoita ja musiikkia joihin en ole aina laittanut copyrightia.
En voisi enää jakaa omia mielipiteitäni.

Taas kerran olen pahoillani jos tästä tekstistä tuli sekava tai outo tai no huono.
Johtuu vaan siitä etten pysty sanomaan tähän asiaan mitään mihin tuo video tai kaikki muut jotka vastustavat tätä ovat jo sanoneet. En voi sanoa muuta mielipidettä kuin että, se on epäreilua.

Epäreilua

2 kommenttia: