perjantai 10. helmikuuta 2012

It's one of these again !

Lizziee came from the depths of the ocean blue and gave me a challenge.
It goes like this

Tässä on 11 kysymystä jotka Liisa on antanut minulle ja minun pitää vastata niihin, sen jälkeen haastaa 11 ihmistä ja keksiä 11 uutta kysymystä heille

1. Mikä on ollut kuluneen vuoden kohokohta tähän asti?


Kuluneen vuoden kohokohta. . . . . Höm höm mulla on niin erinomaisen huono muisti että varmaankin kaikki ne ajat mitä oon HEI EIKUN ! :DD No voisin varmaa sanoa sittenki että kevään loppu ja kesän alku ja kesä ylipäätänsä : -)

2. Mikä on lempieläimesi?

Voisin sanoa tähän kyllä hyvällä uskolla että tällä kertaa olen jostain syystä innostunut kauheasti UNDULAATEISTA ! OMG, linnuista ylipäätänsä ja mietin tässä että olisipa kivaa jos minulla olisi lemmikki undulaatti. Aina voi haaveilla.

3. Onko olemassa ihmistä, kenet tahtoisit tavata? Kuka?

Jos lähetään tälleen ihmisistä jotka voisin oikeasti tavata niin kyllä haluaisin tavata Veeran joku päivä vielä tässä : ). . . . Mutta sitten jos KENET TAHANSA ihmisen saisin tavata niin se olisi kyllä Bill Murrayn tai Tom Hanksin. Ne tulevat ensimmäisinä mieleen ja koska he ovat niin legendaarisia niin siksi .

4. Mitä TV-sarjoja seuraat?

Tällä hetkellä en seuraa paljon mitään muutakuin Boardwalk Empire silloin tällöin kuin muistan sitä teevestä katsoa. MUTTA Katson myös tällä hetkellä Lostin tuotantokausi 3 koska se on kesken vielä minulla ja suunnitelmissa on ostaa Lostit seuraavat kaudet ja sen jälkeen voisin varmaan kerätä Housen loppuun ja sitten saa nähdä mitä keksin kerätä !

5. Millainen yöasu sinulla on?

Nukun kuten Marilyn Monroe


6. Onko kiire johonkin, mutta jäit koneelle?

Vessaan............................. Mutta en voi jättää tätä kesken kun on flow kesken.

7. Olisitko valmis muuttamaan kotoa lyhyellä varoitusajalla toiselle puolelle Suomea?

Lappiin? Ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn mä vois kyl sinne.

8. Onko jotain ajokortteja? Mitä kaikkia?

. . . Wut? o_o on mulla Hot Wheels membershipcard jos se kelpaa?

9. Miten vanha olet..............

Taidan olla 17 mutta epäilen sitä.

10. Millainen olit 10-vuotiaana?

Typerä, villi, AD/HD, nörtti, ujo, en ainakaan tyttöjen suosiossa, simppeli pojan alku.

11. Mitä teet yleensä tietokoneella ollessasi?

Katselen videoita hyvin paljon youtubesta, päivittelen facebookkia odottaen että jotain uutta tapahtuisi, käyn aina välillä galleriassa katsomassa onko kommentteja, käyn formspringissä katsomassa onko kysymyksiä, editoin videoita, bloggaan : )

Anteeksi että olin hyvin tylsä ja arkinen mutta. . .. Eiku niinhän mä oon 8D AHHAHAHA
http://ih3.redbubble.net/image.5181533.7888/lp,375x360,b,s,TW9vb28gaGEgaGEgaGE%3D.jpg

Ja koska mulla on epäilys että jos listaisin tähän niin he eivät tekisi tätä. . Paitsi Liisa : D.
Jotenka kuka tahansa joka haluaa ottaa nämä kysymykset vastattaviksi niin antaa mennä !

1. Kaipaatko lapsuuttasi? Miksi?
2. Jos olisit eläin, mikä eläin olisit? MIKSI??
3. Kerro 3 kappaletta jotka ovat tärkeitä sinulle? Miksi ne ovat tärkeitä?
4. Mitkä ovat sinulle tärkeitä arvoja? Miiiiksi?
5. Jos saisit valita joko että sinulla olisi popkornin jyvä ikuisesti kurkussasi tai sinulla olisi sellaiset keltaiset tahmasormet mitä jää kun syö juustonaksuja, niin kumman valitsisit? No miksi?
6. Uskotko ihmeisiin? M-i-k-si?
7. Oletko epätyytyväinen johonkin KEHOSSASI (kyllä tälläinen kysymys) ? Mikä se on ja miksi ?
8. Jos ottaisit tatuoinnin, minkälaisen ottaisit? Miksi? Jos sinulla on jo niin minkä takia sinulla on se ja mitä se merkitsee sinulle?
9. Olisitko kuuro, mykkä, vai sokea? Miksi? Perustele
10. Oletko himojesi orja?
11. Mikä on huonoin puoli siinä että on tyttö/poika?

Olkaa hyvät

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Suakin ois tottakai mukava nähdä x ), mut tarkotin sillä yhtä toista Veeraa joka asuu vähä kauempana täältä : D

      Poista