sunnuntai 1. heinäkuuta 2012

Rakas, minulle taisi kasvaa häntä. . .

Nyt apteekista ilman reseptiä !


Olen pahoillani, ei sitä oikeasti saa apteekista.

Just sattumoisin oli tällä viikolla pride viikko helsingissä, ja tänään sen takia puhutaankin sellaista niin ihanasta aiheesta kun seksuaalisuus
Ja ennenkuin kukaan alkaa urputtaa siellä niin joo minunkin mielestäni on viime aikoina sepitelty homoseksuaaleista mediassa ihan tarpeeksi. Pari bloggariakin ovat samaa mieltä tästä, että eiköhän nyt jo ole tarpeeksi hössötelty.
Mutta pikkukullanmurut ja nakkisormiset ystäväiset seksuaalisuus on laaja käsite ja se ei koske vain homoja.
Nyt vaan sattuu niin että sain tästä pride viikosta ajatuksen kirjottaa.
Alunperin piti myös mennä sinne, mutta en päässyt paikan päälle katsomaan sitä kulkuetta.....

FÖRST THINGS FIRST, meikäläiselle on ihan sama.
Ja toi tuntuu keskeneräseltä lauseelta ja niinhän se on, mut enempää tuskin tarvitsee selittää. Mulle on ihan sama. . . . Selitänpä silti, jos kukaan ei ymmärtäny.
Meikälle on ihan sama onko joku ihminen homoseksuaali, transseksuaali, heteroseksuaali, turri.
MUTTA, oi oi kyllä on minullakin tämä mutta tässä lauseessa.
Selitän vähä tätä mun kantaa ensin. Esim jos henkilö joka on homoseksuaalinen mies (tai jostain syystä nainen?) tulee iskee mua, niin meikäläistä ei häiritse se ollenkaan. Musta se on aika imartelevaa.
Eikä mua haittaa että jos joku sanoo että harrastaa seksiä ihmisten kanssa jotka on pukeutunut eläimiksi
Oon vaa silleen et "Ok no mikä ikinä toimii sulle whatever...On se kyl silti vähä outoo ja kummaa."
Sitten taas jos joku homo tulisi panee mun veljee niin se ei haittais, mutta jos se raiskais ni sitte ois ongelma.
MITÄ MÄ YRITÄN SELITTÄÄ on se että kohtelen kaikkia ihmisiä, ihmisinä ja jos mun omat arvot ja moraalit menee ristiriitaan niitten kanssa niin sitten mulla on ongelma sen yksilön kanssa.
Ymmärsiköhän kaikki?
Tähän kohtaan voisin pyytää anteeksi. En nyt siis epäile lukijoitteni älykkyyttä, mutta joskus mun selitysten ymmärtämiseen tarvii aikaa ja siks yritän yksinkertaistaa niitä. Useimmiten mun selityksiin siis ei liity älykkyyttä vaan suuri määrä pelkkää sekasortoa ja kaaosta.

Hyvät ihmiset myös, yrittäkää ymmärtää se että toleranssi (=suvaitsevaisuus) ja hyväksyttävyys kulkevat käsi kädessä, mutta ovat silti eri asioita. Minun oma henkilökohtanen mielipide on että "Kaikkien kanssa pitää tulla toimeen, mutta kaikista ei tarvitse pitää" (Itseasias toi on kyl mun mentorin äidin sanoma lause..............heehhhhhh mut se toimii tähän tilanteeseen mainiosti)
Elämä olis kaikille helpompaa jos tää päteis. Esim. voit hyväksyä homot, mutta ei sun tarvitse pitää homoista.
Se on ihan ok, ei nekää varmaa sit pidä susta. Fair trade.

Kuitenkin, eiköhän ole nyt tarpeeksi puhuttu nyt shaibaa tosta hyväksymisestä ja suvaitsevaisuudesta ja blaa blaa blaa blaaa blaa blaa blaa blaa blaa blaa MUUT seksuaalisuudet.
Koska kaikki varmaa tietää jo huonot ja hyvät puolet homoissa.
"Ne ei synnytä lapsia meille YHYY !"
Niin no maailmassa on jo todistettavasti LIIKAA ihmisiä..
Ja entäs lesbot? Pystyyhän niitä keinosiementämään. Keinosiemennys? Keino? Siemen? Onkse sana?
Ja hyvät naiset ja herrat, tämän takia kannattaisi ottaa selvää asioista ennenkuin rupeaa niistä puhumaan 8D
Olkaa hyvä, tässä teille kettu
http://content8.flixster.com/rtactor/40/86/40862_pro.jpg

Nimittäin MEGAN FOX
BADUMS TS JKRFJKJSHKkdugfijdkgdGD_FSIGJDFG TSS
Hyi hitto.

Heteroseksuaalit
Tajusin vasta nyt et kuinka hankalaa tavallaa niistä on kirjoittaa. . .
Se on jotenki niin tuttu ja normaali juttu että mun on vaikea keksiä mitään siitä.
Huonoja puolia? No. . . Tiettyjen yksilöiden kohdalla heidän ärsyttävä käytös seksuaalivähemmistöjä kohtaan.
Hyviä puolia? He pitävät huolen ettei ihmiset kuole sukupuuttoon niin helposti.
Jooh.
Kaipa seki on tavallaan ongelmana tässä aiheessa. Heteroista on puhuttu jo niin paljon (tai siis no ei ollenkaan) koska niistä ei tarvitse nähtävästi. Sittenkun pitäisi niin ei keksi mitään.
Homoista taas on puhuttu myös niin paljon ettei voi sanoa enää mitään uutta siitäkään asiasta.
Taidan olla hieman umpikujassa tässä. Ellen ota sitten seksuaalivähemmistöjen vähemmistöjä 8D !
Jotenka TURRIT, pääseette nyt valokeilaan.
En laita tähän nyt kuvia kuitenkaan, sillä jätän teille mielikuvituksen varaan tai sitten saatte itse mennä katselemaan mikä on homman nimi.
Ja okei okei..... Turri ei nyt kuvaa henkilöitä jotka ovat seksuaalisesti kiinnostuneita antropoformisista eläimistä. Vaan ihan vaa kiinnostuneita muuten vaan, piirtämään niitä tai pelaamaan roolipelejä niillä?
Wha?
Jotenka sanotaan näin tarkasti ottaen turriseksuaalit.
Tälläiset turriseksuaali yksilöt tykkäävät siis antropomorfisista eläimistä(Useimmiten se on eläimistä). Antropomorfismi eli ihmisenkaltaistaminen on inhimillisten ominaisuuksien liittämistä muihin eläimiin, elottomiin esineisiin tai kuvitteellisiin kohteisiin - Wikipedia.
Varmaan et tiennytkään että sellasiakin ihmisiä on olemassa jotka kiihottuvat siitä että zeepralla on tissit?
No tuskinpa tämä tieto kauheasti sinua muuttaakaan. .. Vaikka sen pitäisi muutta sinua ihmisenä.
Kaikki tieto muuttaa. En tiiä kuinka paljon tämäkin, mutta nyt eksytään taas aiheesta.
Miks musta tuntuu et oon pilannu nyt kaikkien käsityksen antropomorfisista otuksista kokonaan?
. . . . . ..  .. . . . .. . . . . .. . . .. . ..



Muistatteko kun sanoin etten laita kuvia? No valehtelin. .
En tiedä enää mitä sanoa. Tästä tuli ehkä epäasiallisin "Tabujen tabletti" tähän mennessä. . .
Nojaa.

Onneks mulla on sentää leipää ja piimää repussa.
Kiitos ja kuittaus

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti